|

بمب نقل و انتقالات بارسلونا از ایتالیا می آید؟!

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد برای جذب رافائل لیائو از آث میلان اقدام کند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا به دلیل شرایط مالی و و مشکلات اقتصادی بسیاری که با آنها روبرو شده است قصد دارد تغییراتی را در فصل آینده ایجاد کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیش از این هم بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه تاکید کرده بودند که آنها چاره دیگری جز فروش چند بازیکن تراز اول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نخواهند داشت تا هم بتوانند بخشی از مشکلات مالی را حل کنند و هم بازیکنان دیگری را به خدمت بگیرند. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که لاپورتا هم با این ایده موافقت کرده است. او قصد دارد بعضی از بازیکنان بزرگ حاضر در این تیم را به فروش برساند و پس از آن به ستاره‌های جوانی که از لاماسیا در اختیار تیم اول قرار خواهند گرفت اعتماد کند. 

1973727

اما او در عین حال تصمیم دارد یک ستاره بزرگ را هم به جمع بازیکنانش اضافه کند و یکی از گزینه‌های مدنظر رییس بارسلونا، رافائل لیائو است که عملکرد درخشان و قابل تحسینی را در ترکیب میلان به نمایش گذاشته است. 

میلان در صورتی اجازه جدایی این ستاره پرتغالی را خواهد داد که 150 میلیون یورو برای او دریافت کند اما شاید در مذاکرات به قیمتی پایین‌تر هم رضایت دهد. بارسا معتقد است که توانایی ارائه پیشنهاد و رقابت با سایر مشتریان او را خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی