|

تکلیف آلفونسو دیویس روشن شد!

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ با خوش‌بینی نسبت به تمدید قرارداد آلفونسو دیویس صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد آلفونسو دیویس تا سال 2025 اعتبار دارد و اگر آن را تمدید نکند از فصل آینده وارد آخرین سال آن خواهد شد. بنابراین طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او به وجود آمده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گفته می‌شود مذاکرات نهایی بایرن مونیخ با این بازیکن کانادایی شروع شده و اگر دو طرف نتوانند به توافق برسند، باواریایی‌ها آماده فروش بازیکن‌شان خواهند بود. رئال مادرید علاقه بسیار زیادی به دیویس دارد.

به نقل از اسکای؛ حال کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ به تازگی درباره وضعیت مذاکرات با آلفونسو دیویس صحبت کرده و به نظر می‌رسد نسبت به تمدید قرارداد این مدافع چپ 23 ساله، خوش‌بین است. فرویند در این‌باره گفت:

تمدید قرارداد او به هیچ عنوان دور از ذهن نیست. مذاکرات در حال انجام است و روند خوبی دارد. خواهیم دید در چند هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. دیویس در مونیخ احساسی راحتی می‌کند و از بازی برای بایرن لذت می‌برد. من بدبین نیستم.

با این حال بالاتر و مهم‌تر از دیویس، مسئله پیدا کردن سرمربی جدید برای فصل آینده مهم‌ترین موضوع این روزهای بایرن است. فرویند در این‌باره نیز گفت: 

چیزی که اهمیت دارد، این است که ما کار درست را انجام دهیم نه این‌که هر چه سریع‌تر کارمان را انجام دهیم. این موضوع بیش‌ترین اهمیت را دارد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی