|

ستاره بایرن راهی رئال می شود!

مدیران بایرن به هیچ وجه از شرایط و رفتارهای آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی، راضی نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش دیویس در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی کانادا باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مشتاق جذب او باشند و عملکردش را با دقت زیر نظر بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ رئال مادرید جدی‌ترین گزینه برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و خود او هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم در سال‌های آینده دارد و گفته می‌شود که صحبت‌هایی هم در این باره مطرح شده اما به‌صورت رسمی نبوده است.

حالا نشریه آلمانی کیکر خبر داده که مدیران بایرن به این موضوع مشکوک هستند که مدیر برنامه دیویس تاثیر منفی رو او داشته و نظرش را به‌صورت کامل تغییر داده و همین اتفاق هم باعث برهم خوردن تمرکز او با فکر کردن به رئال شده است.

نمایندگان این ستاره کانادایی از مدیران بایرن خواسته‌اند که برای تمدید قراردادش مبلغ قابل توجهی را به دستمزدش اضافه کنند که نزدیک به 13 میلیون یورو شود اما آنها حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند، خصوصا که از وضعیت اخیر او بسیار ناراضی هستند.

مشکل اصلی که دیویس را تهدید می‌کند این است که افت او در این فصل شاید باعث شود که رئال هم برای خریدش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با تردیدهایی مواجه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی