|

شکار عقاب، آخرین فرصت توخل در بایرن مونیخ!

باواریایی ها امشب باید طلسمی نگران کننده را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سر راه بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان لاتزیو خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان توماس توخل در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که در دیدار رفت که در ورزشگاه خانگی لاتزیو در ایتالیا برگزار شد با یک گل برابر این تیم شکست خوردند و امشب باید حتما پیروز این بازی باشند تا بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند. 

بسیاری از رسانه‌های آلمانی پیش از این مدعی شده بودند که این فرصت آخر توماس توخل است تا پیش از مهلت تعیین شده در پایان فصل برای قطع همکاری با این باشگاه، از هدایت بایرن برکنار نشود چون انتقادها از عملکردش بسیار زیاد شده است. 

1992426

اما نکته عجیبی که درباره بازی امشب بایرن برابر لاتزیو وجود دارد این است که این تیم در هفت دوره گذشته لیگ قهرمانان، هر بار که در دیدار رفتش در مرحله حذفی بازنده میدان بوده نتوانسته است شرایط را تغییر دهد و به مرحله بعدی صعود کند. 

این آمار نگران کننده باعث شده است که هواداران بایرن امشب هم این هراس را داشته باشند که لاتزیو با به کار گرفتن یک بازی دفاعی مانع از به گل رسیدن تیم محبوب‌شان شود و آنها حذفی زودهنگام را تجربه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی