|

توخل از بایرن رفتنی شد؟

این روزها جو عجیبی پیرامون بایرن وجود دارد و به نظر می‌رسد همه علیه توماس توخل شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

دو شکست پیاپی ناامیدکننده در دو بازی حساس مقابل بایرلورکوزن و لاتزیو در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، باعث ایجاد بحران بزرگی برای بایرن مونیخ شده است. قهرمان یازده دوره متوالی پیشین بوندسلیگا به نظر نمی‌رسد تیمی آماده برای رقابت در کورس قهرمانی با ورکسلف باشد و انگار نوار قهرمانی‌های آن‌ها سرانجام قرار است در این فصل شکسته شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در لیگ قهرمانان اروپا نیز، باواریایی‌ها حتی اگر بتوانند مقابل لاتزیو به مرحله بعدی صعود کنند، در این مسیر باید با تیم‌هایی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی، اینتر، پاری سن ژرمن و آرسنال روبه‌رو شوند.

با توجه به این شرایط و احتمال تمام کردن فصل بدون کسب جام، توماس توخل تحت فشار زیادی قرار دارد و این روزها انتقادها از او در فضای فوتبال آلمان و همچنین توسط هواداران به بالاترین حد خود رسیده و گویا دیگر امیدی به ادامه مسیر با این سرمربی وجود ندارد.

در همین حال، نشریه بیلد به تازگی یک نظرسنجی از هواداران بایرن مونیخ داشته که 370,000 نفر در آن شرکت کرده و درباره اینکه آیا باید با توماس توخل ادامه دهند یا خیر، نظر داده‌اند. در این نظرسنجی، 82 درصد هواداران به توخل رأی منفی داده‌اند که نشان می‌دهد او از نظر آن‌ها به هیچ عنوان دیگر فرد مناسبی برای نیمکت بایرن مونیخ نیست.

صرف نظر از تصمیم مدیران درباره توخل، واضح است هواداران دیگر به توانایی‌ها او اعتقادی ندارند. بازی‌های آینده بایرن مقابل بوخوم، لایپزیش و فرایبورگ، هر کدام برای این مربی حکم یک فینال را خواهد داشت.

تجمع هواداران ضد توخل در تمرینات بایرن مونیخ

روز گذشته هنگام ورود تیم به محل تمرین، گروهی از هواداران بایرن مونیخ با بنرهایی تحت عنوان «توخل اوت» مقابل ماشین این سرمربی ایستادند و جلوی او را گرفتند که سپس توسط نیروهای امنیتی، مهار شدند. بنرهایی دیگری نیز در دست هوادارن بود که چرا ماتیاس دلیخت بازی نمی‌کند.

«توخل برود، فلیک برگردد»
«ادامه دادن با توخل فایده‌ای ندارد»
«چرا دلیخت بازی نمی‌کند؟ او بهترین دفاع وسط ما است»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی