|

عجیب ترین گزینه بایرن در صورت برکناری توخل

اگر که توماس توخل قبل از اتمام فصل از هدایت بایرن مونیخ برکنار شود، اوله گنار سولسشر گزینه اول جانشینی او خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

بایرن مونیخ این فصل نتوانست درخشش چند فصل اخیر را به نمایش بگذارد و نتایج به دست آمده به هیچ وجه مطابق میل مدیران و هواداران این تیم نبوده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ آنها در بوندسلیگا صدر جدول را به بایرلورکوزن واگذار کرده‌اند، از جام حذفی آلمان حذف شدند و در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا هم با یک گل برابر لاتزیو شکست خورده‌اند تا کار در بازی برگشت برایشان دشوار شود. 

1993550

در نتیجه این نتایج ضعیف دیروز مدیران باشگاه با توماس توخل جلسه ای داشتند که خروجی اش، قطع همکاری در پایان فصل بود. به این ترتیب توخل بعد از یک سال و نیم حضور در بایرن از این باشگاه جدا خواهد شد اما با این حال اسکای آلمان مدعی شده که ماندنی شدن توخل تا پایان فصل نیز تضمینی نیست.

در واقع اگر نتایج منفی ادامه دار باشد، توخل اخراج خواهد شد و در این صورت، گزینه جدی برای جانشینی موقت او کسی نیست جز اوله گنار سولسشر، مربی سابق منچستریونایتد.

اسکای مدعی شده که سولسشر چراغ سبز برای قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل را نشان داده و مشکلی ندارد که موقتا جانشین توخل شود. در پایان فصل نیز او کنار خواهد رفت و باید دید باشگاه با کدام مربی به توافق خواهد رسید.

ستاره سابق یونایتد که در فینال لیگ قهرمانان سال 1999 گلی تاریخی در وقت های تلف شده به بایرن زد، بین دسامبر 2018 تا مارس 2019 مربی موقت یونایتد شد ولی با کسب نتایج خوب، قراردادی دائمی امضا کرد. او در 187 حضور روی نیمکت شیاطین سرخ، 92 برد کسب کرد، 35 بازی مساوی شد و 41 بار نیز یونایتد با سولسشر شکست خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی