|

اوسمار این ستاره را فیکس ترکیب می کند؟!

احتمال بازی کردن وحیدی امیری ستاره پرسپولیس در ترکیب اصلی وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

از آخرین حضور وحید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس ماه‌ها می‌گذرد. در واقع روز 28 شهریورماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بود که باخت دوگله مقابل النصر عربستان با مصدومیت ترابی و سپس امیری تلخ‌تر هم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، امیری در لحظات پایانی آن مسابقه از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و با اینکه در تاجیکستان و مصاف با استقلال دوشنبه برگشت و یازده دقیقه در میدان بود، اما دوباره مصدم شد و از شروع نیم فصل دوم در اختیار کادر فنی تیمش قرار گرفت.
امیری در بازی با آلومینیوم اراک از دقیقه 76 و مقابل تراکتور از دقیقه 74 وارد میدان شد و در مصاف با تراکتور از دقیقه 89 به زمین رفت، اما احتمال این وجود دارد که بعد از ماه‌ها به ترکیب اصلی بازگردد و در ارنج ابتدایی قرار بگیرد.
ستاره 35 ساله پرسپولیس که در سه بازی نیم فصل دوم هر بار چیزی حدود 10-15 دقیقه در میدان بوده این بار می‌تواند دقایق بیشتری برای خود داشته باشد و شاید اصلا فیکس شود. اگر اینگونه شود، او بعد از پنج ماه و نیم به ترکیب اصلی باز خواهد گشت که اتفاق بزرگی برایش خواهد بود اما اگر پروسه ورود او به ترکیب اصلی به همان کندی بازی‌های لیگ پیش برود، شاید امیری را بین دقایق 60 تا 70 در زمین ببینیم که البته به شرایط بازی و نتیجه هم بستگی دارد.

پیش‌بینی می‌شود اوسمار بخشی از ترکیب اصلی تیم خود را تغییر دهد، اما بعید است ریسک کند و کلا ارنج ابتدایی را عوض کند، اما در هر حال امیری می‌تواند از این فرصت برای آماده شدن تا دربی استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی