|

خبری خوش برای اوسمار

وینگر تکنیکی پرسپولیس بعد از دو مصدومیت عجیب برگشته است و می‌تواند برای این تیم بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای پرسپولیس از روز پنج‌شنبه همین هفته و با بازی در اراک مقابل آلومینیوم آغاز خواهد شد. این اولین بازی رسمی پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار ویرا است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پرسپولیس در نیم‌فصل اول چندان راضی کننده ظاهر نشد. روند نتایج نه چندان خوبِ این تیم از هفته هفتم شروع شد. هر چند در بازی رفت مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آزادی هم می‌شد نشانه‌های افت این تیم را مشاهده کرد.

یکی از دلایل افت پرسپولیس مصدومیت‌های شدید بازیکنان این تیم بود. اولین مصدوم، وحید امیری بود و بعد از او هم یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مصدوم شدند. یاسین و مرتضی که رباط داده‌اند و در خوش‌بینانه‌‌ترین حالت به بازی‌های آخر فصل می‌رسند.

اما ماجرای امیری فرق می‌کرد. مصدومیت امیری که در بازی رفت با النصر در تهران رخ داد چندان جدی به نظر نمی‌رسید. او یک کشیدگی داشت که در بدترین حالت باید یک ماه طول می‌کشید.

اما او از اواخر شهریور که در بازی با النصر مصدوم شد حدود دو ماه طول کشید تا برای این تیم به زمین برود. در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در دوشنبه امیری در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اما دوباره مصدوم شد و پس از 12 دقیقه از زمین بیرون رفت.

این مصدومیت باعث شد امیری جام ملت‌های آسیا را هم از دست بدهد. در این مدت اما تحت نظر کادر پزشکی پرسپولیس تمرین کرد و مصدومیتش به مرور بهبود پیدا کرد. او از چند روز پیش به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشته است و در کنار سایر بازیکنان تمرین می‌کند.

عکس‌هایی که از تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر منتشر شده است نشان می‌دهد وحید دیگر مشکل مصدومیت ندارد و حتی این امید وجود دارد که روز پنج‌شنبه در اراک به زمین برود. البته این مساله به ریسک‌پذیری مربیان و البته کیفیت زمین هم بستگی دارد.

با این وجود پرسپولیسی‌ها از خبر بازگشت امیری از مصدومیت بسیار خوشحال هستند و در روزهایی که خبرهای خوبِ چندانی از تیم‌شان نمی‌شنوند این خبر آنها را حسابی امیدوار کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی