|

کنایه مدیر رسانه آلومینیوم به رضا درویش

مدیر رسانه آلومینیوم نسبت به صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دیدار دو تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش شب گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی نسبت به شکست پرسپولیس در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر اشاره داشت و عنوان کرد که آلومینیوم بدون موقعیت گل برنده از زمین خارج شد و باید این اتفاق در گینس ثبت شود که این اظهار نظر با واکنش مدیر رسانه اراکی‌ها را به همراه داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدیر رسانه تیم آلومینیوم در واکنش به این اظهار نظر درویش عنوان کرد: با توجه به تاکید آقای مجتبی حسینی اصلا بنا نداشتیم درباره اتفاقات دیدار مقابل پرسپولیس اظهار نظر کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان بوده و هست، اما ظاهرا شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم آنقدر دردناک بوده که مدیرعامل این باشگاه پس از دو هفته هنوز از یاد نبرده است.

وی ادامه داد: آقای درویش! شما به جای موارد دیگر، این را در گینس ثبت کنیید که آلومینیوم در چهار تقابل از 9 بازی اخیرش مقابل پرسپولیس به برتری رسیده و کاری را انجام داده که هیچ تیمی در ایران موفق به انجام آن نشده است.

مدیر رسانه تیم آلومینیوم اراک یادآور شد: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بهتر است به اشکالات فنی تیم خودشان رسیدگی کنند که چطور جوان‌ترین تیم لیگ برتر توانست با یک نمایش فنی و تاکتیکی مقابل تیمی که سه قهرمانی در فصل قبل به دست آورد، به برتری برسد. در دقیقه 2 موقعیت 100 درصد گلزنی داشتیم که بیرانوند توپ را دفع کرد و پس از آن هم تیم برتر زمین بودیم.

مدیر رسانه تیم آلومینیوم با اشاره به گلایه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص داوری بازی این تیم مقابل آلومینیوم ابراز کرد: نمی‌شود هر بازی که شما نتیجه نمی‌گیرید، داوری را بهانه کنید و نمایش فنی تیم مقابل را زیر سوال ببرید ولی وقتی می‌بازید، بحث داوری می‌کنید. 30 ثانیه قبل از همین صحنه خطای هند که شما اشاره کنید، شهاب زاهدی با آرنج احسان قهاری، مدافع آلومینیوم را سرنگون کرد ولی سهوا از چشم داور دور ماند و ما هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به آن نداشتیم و در دقایق پایانی هم اخراج حسین کنعانی و یک پنالتی به سود ما اعلام نشد. مگر ما نسبت به آنها صحبتی کردیم؟ این مسائل داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد.

او یادآور شد: آقای درویش بهتر است بازی رفت آلومینیوم مقابل پرسپولیس را دوباره ببینند که بدون حتی یک موقعیت و با زدن یک گل کاملا آفساید سه امتیاز را گرفتند و با این اظهارات فرار رو به جلو نکنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی