|

جواد هالند به تمامی شایعات

هالند، مهاجم سیتی، تایید کرد که از زندگی در انگلیس راضی است تا شایعه جدایی از این باشگاه را تکذیب کند.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالند اعلام کرده که از فضای زندگی‌اش در انگلیس راضی است و به این ترتیب شایعات جدایی از منچسترسیتی به دلیل نارضایتی از وضعیتش را تکذیب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن 23 ساله که با وجود غیبت در 5 بازی به دلیل مصدومیت همچنان بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس است، دوباره به رئال مادرید لینک شده است. رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که هالند از وضعیتش در سیتی ناراضی است و پپ گواردیولا قبل از بازی با برنتفورد آن را رد کرد.

1987369

هالند تایید کرد از زندگی آرامی که در انگلیس برای او فراهم شده لذت می‌برد: "من یک مرد فوتبالی‌ام. من از حال و هوای مثبت هواداران هنگام دیدار با آن‌ها خوشم می‌آید. مردم انگلیسی به‌طور کلی شوخ هستند. دوست دارم مثل آن‌ها شوخی کنم. ما در نروژ هم اینطور هستیم، ما از شوخی خوشمان می‌آید. مردم ما را در خیابان‌ها می‌بینند، به‌خصوص هواداران منچستریونایتد، ما با هم شوخی می‌کنیم. از این فضا خوشم می‌آید. اگر در مغازه باشم می‌توانم با مردم شوخی کنم و این خوب است."

هالند که با پادکست رسمی سیتی صحبت می‌کرد درباره فصل گذشته گفت: "هضم فصل گذشته ماه‌ها طول کشید، زیرا فصلی بسیار طولانی با بازی‌های زیاد بود. ما به پیش فصل برگشتیم و مثل این بود که انگار هنوز استراحت نکرده‌ایم. اکنون تمرکزمان بیشتر شده و می‌خواهم برخی از کارهایی را که فصل گذشته انجام دادیم، تکرار کنم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی