|

پپ گواردیولا از رئال شاکی شد!

ارلینگ هالند پس از دو ماه مصدومیت در دیدار دوشنبه شب برابر برنتفورد از ابتدا به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

روزهای گذشتی رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید در مورد آینده مهاجم نروژی حسابی حاشیه‌ساز شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ مطابق ادعای آاس، هالند در منچسترسیتی راحت نیست و قصد دارد راهی رئال مادرید شود، تیمی که در رقابت برای جذب او در سال 2022 شکست خورده بود. پپ گواردیولا که در جریان نشست خبری روز جمعه به گزارش رسانه‌های اسپانیایی طعنه زده بود، اکنون طی مصاحبه‌ای دیگر در مورد آینده بهترین گلزن لیگ برتر گفته است:

در مورد آینده ارلینگ هالند چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید ما نمی‌خواهیم او برای 10 سال آینده در منچسترسیتی بماند؟ صادقانه بگویم، ما در منچسترسیتی عاشق هالند هستیم و می‌خواهیم او بماند. در مورد تمدید قرارداد او اطلاعی ندارم. این موضوع به خواست بازیکن و باشگاه مربوط است. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما ما از داشتن ارلینگ خوشحال هستیم، امیدواریم او نیز از بودن در منچسترسیتی خوشحال باشد. این تمام چیزی است که می‌دانیم. 

گواردیولا ادامه می‌دهد:

از شما می‌پرسم، یک گزارش می‌تواند باعث جدایی ارلینگ هالند شود؟ تمدید قرارداد یا جدایی فقط زمانی اتفاق می‌افتد که هالند و باشگاه در این مورد تصمیم بگیرند یا ما پیشنهادهایی برای فروش او دریافت کنیم. اگر کسی ارلینگ را می‌خواهد، آسان است، کافیست تماس بگیرد. با منچسترسیتی تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید. همان روشی که ما برای خرید بازیکن انجام می‌دهیم. پیچیده نیست. 

البته که باید گزارش رسانه‌ها را نادیده گرفت. من از واقعیت این دنیا آگاه هستم. چنین مسئله‌ای حواس من را پرت نمی‌کند. وقتی بازیکنان به صورت کامل روی کارشان متمرکز هستند، بقیه چیزها مهم نیستند. 

گواردیولا می‌گوید لینک شدن بازیکنان منچسترسیتی به باشگاه‌های بزرگ باعث افتخار است:

طبیعیست که رئال مادرید به دنبال بازیکنان بزرگ است. بارسلونا، تیم‌های ایتالیایی و پاری سن ژرمن نیز همینطور. همه این‌ها باعث افتخار است. منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول نیز به دنبال بازیکنان بزرگ هستند؛ چنین موضوعی غافلگیرکننده نیست. اگر آن‌ها [رئال مادرید] واقعا به دنبال هالند هستند، برای ما و به خصوص ارلینگ جای افتخار دارد و نشان می‌دهد کار خوبی انجام داده‌ایم. در پایان، این بازیکنان هستند که در مورد انتقال تصمیم می‌گیرند. البته من می‌دانم که مدیرعامل، مدیر اجرایی و سایر اعضای منچسترسیتی به دنبال حفظ بهترین بازیکنان تیم هستند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی