|

ارزش ژاپن از چهار تیم نیمه نهایی بیشتر است!

ارزش چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در مجموع 295.4 میلیون دلار است.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده است و از بین 24 تیمی که در مسابقات حضور داشتند، تنها چهار تیم در دور رقابت‌ها باقی مانده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در بین چهار تیم حاضر در این مرحله، کره جنوبی با 208.5 میلیون دلار، گران‌ترین تیم محسوب می‌شود و ایران با 55.1 میلیون دلار در رده دوم قرار دارد. همچنین قطر با 17.1 میلیون دلار و اردن با 14.7 میلیون دلار دو تیم دیگری هستند که راهی مرحله نیمه نهایی شده‌اند.

نکته جالب اینکه تیم ملی ژاپن به عنوان گران‌ترین تیم حاضر در رقابت‌ها (343 میلیون دلار) در مرحله یک چهارم نهایی توسط تیم ملی ایران حذف شد.

قطر و اردن نیز در شرایطی به این مرحله راه یافته‌اند که تیم‌هایی از جمله استرالیا، امارات، عربستان و حتی ازبکستان، ارزش بالاتری از این دو تیم داشتند اما با این حال از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

جوایز جام ملت‌های فوتبال آسیا 9 میلیون دلار است که قهرمان رقابت‌ها پنج میلیون دلار، نایب قهرمان دو میلیون دلار و دو تیم راه یافته به نیمه نهایی هر کدام یک میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، سه‌شنبه هفته آینده تیم ملی اردن و کره جنوبی به مصاف هم می‌رود و روز چهارشنبه نیز تیم‌های ملی ایران و قطر میزبان به مصاف هم خواهند رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی