|

ستاره تیم ملی فوتبال ایران رباط داد!

مدافع تیم ملی در بهترین دوران خود با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران با کسب 9 امتیاز از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با یک اتفاق تلخ هم همراه بود و صادق محرمی در لحظات پایانی نیمه اول مقابل امارات به دلیل آسیب دیدگی شدید از زمین بیرون آمد که کمتر از 24 ساعت بعد اعلام شد نمی‌تواند تا پایان بازی‌ها در ترکیب مدنظر امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد و حالا هم جزئیات دقیق‌تری از مصدومیت وی اعلام شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ صادق محرمی که یکی از بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می‌کرد و در دینامو زاگرب کرواسی هم جایگاه ثابتی به دست آورده و عملکرد فنی ارائه می‌داد، در تیم ملی ایران هم جزو بهترین‌ها بود ولی آسیب دیدگی بدموقع کاری کرد تا جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد.

1983384

محرمی پس از نمایش موثر در دو دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو و اندونزی به ترکیب تیم ملی ایران رسید و در دور گروهی به رامین رضاییان ترجیح داده شد و در دو مسابقه برابر فلسطین و امارات از ابتدا به میدان رفت ولی آسیب دیدگی از ناحیه زانو در دقیقه 42 آخرین بازی و لیز خوردن روی توپ کاری کرد تا از ترکیب بیرون برود.

حالا پس از سپری شدن سه روز از دیدار شاگردان قلعه‌نویی مقابل امارات، اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر شده که نشان می‌دهد اتفاق تلخ و قابل پیش‌بینی با پارگی رباط صلیبی برای صادق محرمی رخ داده و او حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود و علاوه بر ادامه جام ملت‌های آسیا، تا پایان فصل هم نمی‌تواند برای دینامو زاگرب کرواسی به میدان برود.

1983383

بولت سرشاخه در این اطلاعیه آمده است:

«صادق محرمی در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات از ناحیه لیگامانی زانوی چپ دچار مصدومیت شد و ادامه جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

پس از چند روز مداوا زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال کشورمان، با تصمیم اتخاذ شده محرمی ادامه درمان و جراحی احتمالی خود را در زاگرب و زیر نظر تیم پزشکی دینامو انجام خواهد داد.

با این وجود هنوز زمان قطعی بازگشت محرمی به کرواسی مشخص نشده است. او برای حمایت از تیم ملی و حفظ اتحاد تیمی و بودن کنار سایر بازیکنان تصمیم گرفته چند روز دیگر در قطر بماند و زمان سفر او به کرواسی پس از دیدار برابر سوریه یا ژاپن خواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی