|

صادق محرمی در اندیشه انتقام است؟

صادق محرمی امیدوار است امشب انتقام باخت دور رفت را بگیرد و شانس صدرنشینی تیمش را بالا ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

در مهم‌ترین مسابقه هفته دهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه پولیود مقابل تیم رده دومی هایدوک اسپلیت قرار می‌گیرد که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، صادق محرمی، مدافع ایرانی دینامو زاگرب، که در دو مسابقه اخیرشان در لیگ کنفرانس اروپا و لیگ یک کرواسی مقابل آستانا قزاقستان و رودش در ترکیب اصلی حضور داشته و ۹۰ دقیقه در زمین بوده، امشب هم یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش برابر هایدوک اسپلیت است.

این مدافع راست سابق پرسپولیس که در ۶ بازی از هفت مسابقه این فصل دینامو زاگرب در لیگ یک کرواسی حضور ثابت داشته و در یک دیدار دیگر استراحت کرده، امشب هم با حضور در جمع نفرات اصلی دیدار برابر هایدوک اسپلیت را آغاز خواهد کرد.

صادق محرمی که تبدیل به مهره ثابت و همیشگی دینامو زاگرب در رقابت‌های داخلی و اروپایی این فصل شده و در لیگ یک کرواسی یک پاس گل داده و روی یکی دیگر تاثیرگذاری داشته، امیدوار است امشب هم نمایش خوبی مقابل هایدوک اسپلیت ارائه کند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب که در هفته اول فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ یک کرواسی تنها شکست خود را مقابل هایدوک اسپلیت متحمل شد و پس از آن، پنج پیروزی و یک تساوی داشت، امیدوار است امشب انتقام باخت دور رفت را بگیرد و شانس صدرنشینی پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی