|

تمجید بی سابقه ستاره رئال مادرید از خرید تازه وارد

کروس معتقد است که بلینگام فوتبالیستی بسیار بالغ است و خیلی زود خود را به عنوان یک دارایی باارزش برای رئال ثابت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

این ملی پوش 20 ساله انگلیسی پس از به ثمر رساندن سه گل در دو بازی اول خود در لیگ و پس از انتقال 103 میلیون یورویی از بروسیا دورتموند به پایتخت اسپانیا، اکنون تبدیل به امید اول هواداران شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بلینگام با درخشش خود در یک سوم پایانی زمین ثابت کرد که برای مدافعان حریف یک آزار دائمی است و گل‌های او باعث شده رئال مادرید علی‌رغم جدایی کریم بنزما مشکل گلزنی نداشته باشد.

تونی کروس در پادکست برادرش از تاثیر فوری بلینگام خوشحال است و از او تمجید کرد: «در مرحله آماده سازی و تمرینات پیش فصل مشخص شد، او چه بازیکن خوبی است. بلینگام در مدت زمان کوتاهی و به طرز شگفت‌آوری با تیم ادغام شده است.»

1912244

کروس ادامه داد: «من احساس بسیار خوبی در مورد او دارم و فکر می‌کنم نسبت به سنش فوق‌العاده بالغ است. جود نه فقط از نظر ذهنی، که از نظر فنی نیز به بلوغ خوبی رسیده و همچنان نیز سعی می‌کند پیشرفت کند. نقاط قوت او زیادند اما بهتر از این‌ها نیز خواهد شد. بسیاری از بازیکنان در سن او مرتکب خطاهای تکنیکی و تاکتیکی زیادی می‌شوند. او یک دارایی بسیار با ارزش است و نیاز نیست خیلی باهوش باشید تا درک کنید جود چه بازیکن غنی و باکیفیتی است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی