|

ستاره سیتی علیه باشگاه صحبت کرد!

سیتی به عربستان سفر کرده است تا برای اولین بار قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را تجربه کند.

لینک کوتاه کپی شد

سیتیزن‌ها در گام اول با ارائه عملکرد بسیار خوب توانستند با سه گل اوراوار ردز ژاپن را شکست دهند و اکنون تنها یک گام تا کسب قهرمانی فاصله دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در صورت قهرمانی، تیم تحت هدایت گواردیولا اولین تیم انگلیسی خواهد بود که طی یک سال میلادی 5 جام بزرگ را به ارمغان می‌آورد. با این حال، کایل واکر معتقد است جام‌ها برای پیشی گرفتن از تیم‌ سر الکس فرگوسن کافی نیست. مدافع منچسترسیتی در پاسخ به این که سیتیزن‌ها با کسب قهرمانی در جده، تیم بهتری نسبت به منچستریونایتد فرگوسن خواهند بود یا خیر، گفت:

کلاس منچستریونایتد فرگوسن؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. ما به خاطر چند سال خوب تیم متفاوتی تلقی نخواهیم شد. نمی‌توان ظرف چند سال به چیزی که منچستریونایتد یا لیورپول به دست آوردند رسید. آن‌ها برای چنین سال این عملکرد را داشتند. این که بهترین باشگاه دنیا به شمار برویم دستاورد بزرگی است اما بچه‌ها می‌دانند که ما در حال ساخت پایه‌های منچسترسیتی هستیم. امیدوارم نسل جدیدی را در این باشگاه داشته باشیم. بابت دستاوردهایمان مفتخریم اما به نظر من پنج قهرمانی در شش سال کافی نیست، باید کمی طولانی‌تر این عملکرد را داشته باشیم. 

منچسترسیتی از ساعت 21:30 روز جمعه در فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاف فلومیننزه برزیل خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی