|

محرومیت سه جلسه‌ای مدافع آبی ها در UCL تایید شد

درخواست منچسترسیتی برای بخشش محرومیت سه جلسه‌ای کایل واکر در لیگ قهرمانان مورد قبول قرار نگرفته و این محرومیت تایید شد.

لینک کوتاه کپی شد

واکر در جریان شکست 1-2 برابر لایپزیش در تاریخ هفتم دسامبر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دلیل خطایی که انجام داد با این محرمیت روبرو شد. این بازی برای سیتی تشریفاتی بود، چرا که آنها پیش از این صدرنشینی‌شان در این گروه را قطعی کرده بودند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کمیته انضباطی یوفا پس از این بازی به نتیجه رسید که خطای این مدافع روی آندره سیلوا خطای غیرورزشی بوده و به همین دلیل تصمیم گرفت محرومیت سه جلسه‌ای را به جای محرومیت اتوماتیک یک جلسه‌ای برای این بازیکن در نظر بگیرد. 

همین موضوع باعث شد که سیتی دادخواستی را برای کاهش مدت زمان این محرومیت به کمیته انضباطی یوفا ارائه کند که حالا از سوی این سازمان رد شده است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی یوفا در این باره آمده:« درخواست تجدیدنظر ارسال شده از سوی باشگاه منچسترسیتی رد شده است. به همین دلیل تصمیم کمیته انضباطی یوفا که در تاریخ 25 ژانویه 2022 ابلاغ شده اجرا خواهد شد. این کمیته تصمیم گرفته که کایل اندرو واکر را به مدت سه جلسه از همراهی تیمش محروم کند.»

این بازیکن در جریان دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان که با پیروزی 0-5 تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون به پایان رسید غایب بود. او حالا بازی برگشت این مرحله را نیز از دست خواهد داد و در صورت صعود  سیتی به مرحله یک چهارم در بازی رفت این مرحله هم قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی