|

حمله رئیس رئال مادرید به بارسلونا

پرونده نگریرا هنوز هم در جریان است و نام آن با باشگاه بارسلونا همچنان گره خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

دادستانی اسپانیا باشگاه‌ کاتالونیا را به اتهاماتی از جمله رشوه‌ و فساد ورزشی متهم کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته مارکا، رئال مادرید قصد دارد در جریان دادرسی به عنوان تیمی که متحمل خسارت و آسیب شده وارد شود. این اقدام باشگاه رئال مادرید حسابی بارسلونا را عصبانی کرده است. این موضوع باعث تیره شدن روابط بین دو باشگاه شده، اما لوس‌بلانکوس قصد کناره‌گیری ندارد. رئال مادرید نامه‌ای به دادستانی ارسال کرده و به وضوح در آن نوشته که در پرونده نگریرا شواهدی واضح از فساد ورزشی وجود دارد. رئال مادرید در بخشی از نامه خود به دادستانی اسپانیا نوشته است:

نشانه‌هایی از فساد ورزشی با شدت و دامنه غیرمعمول وجود دارد. نمی‌توان گفت که فرضیه‌ها مبتنی بر داده‌های غیرشفاف و یا بر اساس عناصر غیر دقیق و مبهم هستند. همچنین نمی‌توان گفت که هیچ داده خاصی به این واقعیت اشاره دارد که بارسلونا درگیر فساد داوری، چه سنتی و چه سیستماتیک بوده است، که می‌تواند رئال مادرید را در لالیگا تحت تاثیر قرار داده باشد. برعکس، شواهدی که امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد، بسیار زیاد است و ما را از تکیه بر داده‌های ناکافی برای ادعای اینکه هیچ باشگاهی از حقایق محکوم شده آسیب ندیده است، باز می‌دارد. حضور رئال مادرید در دادگاه به عنوان طرف آسیب‌دیده، هیچ حقی را برای متهمان زیر پا نمی‌گذارد.

نامه رئال مادرید به دادستانی اسپانیا در حالی است که باشگاه بارسلونا در تمام مراحل اصرار بر بی‌گناهی خود دارد و آماده است تا در اولین فرصت با چنین اتهاماتی مبارزه کند. در حال حاضر، موضوع پرونده نگریرا همچنان ادامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی