|

فلورنتینو پرز بی‌خیال سوپرلیگ نمی شود!

رییس باشگاه رئال مادرید، همچنان بر برگزاری رقابت‌ های سوپرلیگ اروپا تاکید ویژه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ایده اصلی راه‌اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا متعلق به پرز بود و رییس باشگاه رئال مادرید همچنان حاضر نیست از مواضعش در این زمینه کوتاه بیاید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این در حالی است که تمامی باشگاه‎های عضو این رقابت‌ها به جز رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از حضور در آن کناره‌گیری کردند و در عین حال هواداران نیز به شکل گسترده با آن مخالفت کردند اما به نظر نمی‌رسد که رییس باشگاه رئال تصمیمی برای متوقف کردن این پروژه داشته باشد. 

او در مجمع سالانه اخیر رئال بار دیگر به این موضوع اشاره کرد و گفت:« برای حل یک مشکل اول باید بتوانید این مشکل را به خوبی بشناسید. ورزش ما بیمار است. فوتبال رهبری درستش را به عنوان یک ورزش جهانی از دست داده و این موضوع مهمی است.»

پرز با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز رئال در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:« ما نباید از تاثیرگذاری رئال روی رقابت‎های اروپایی شگفت‌زده شویم چون در این رقابت‌ها در هفت بازی پر فشار و با جذابیت بالا شرکت کردیم. این نتیجه قرعه، کیفیت و بزرگی تیم ما است. این باعث شد که ما بتوانیم هیجان را به هواداران و تماشاگران اهدا کنیم.»

رییس باشگاه رئال مادرید با تاکید بر اهمیت برگزاری سوپرلیگ اضافه کرد:« فوتبال نبرد جهانی را برابر دیگر ورزش‌ها و بسترهای دیگر واگذار کرده است. ما به مدیریتی حرفه‌ای و مدرن نیاز داریم، نه مدیریتی که بر اساس ساختارهای قدیمی قرن گذشته تصمیم بگیرد. این ورزش به برگزاری رقابت‌هایی مانند سوپرلیگ نیاز دارد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها