|

این ستاره نباشد استقلال نمی برد!

بازی روز گذشته استقلال برابر ذوب‌آهن با تساوی یک - یک به پایان رسید تا آبی‌ها 2 امتیاز در اصفهان از دست بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال که در این دیدار محمدحسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در خط دفاعی 3 نفره خود از آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و ایمان سلیمی بهره می‌برد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ استقلالی‌ها که تا دقیقه 76 یک بر صفر از حریف جلو بودند، پس از شوت مجید علیاری و برخورد توپ با پای مهدی‌پور، دروازه خود را باز شده دیدند تا پیروزی آبی‌پوشان به تساوی بدل شود.

اگر به یاد داشته باشید، در بازی 3 هفته پیش استقلال مقابل شمس آذر اتفاق مشابهی رخ داد. بازی تا دقیقه 75 با برتری 2 بر یک استقلال جلو می‌رفت که ناگهان گل حسین گودرزی کار را به تساوی کشاند تا استقلالی‌ها مقابل شمس آذر هم امتیاز از دست بدهند.

نکته جالب اینجاست که استقلال در بازی با شمس آذر هم مرادمند را در اختیار نداشت. مرادمند که در بازی قبل‌تر استقلال مقابل آلومینیوم کارت قرمز گرفته بود، از بازی مقابل شمس آذر محروم بود و مجبور بود بازی تیمش را از روی سکو دنبال کند.

بدین ترتیب استقلال در هر دو بازی اخیر که مرادمند را در اختیار نداشته، به نحوی بازی برده را با تساوی عوض کرده و نتوانسته برتری خود را تا پایان بازی حفظ کند.

شکی نیست که مرادمند مهره مهمی برای استقلال است و باید دید چه زمانی می‌تواند با رفع مصدومیت به ترکیب اصلی آبی‌پوشان برگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی