|

سرماخوردگی کنعانی زادگان برابر استقلال قوز بالا قوز شد!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس علیرغم سرماخوردگی با توجه به شرایط حساس تیم در ترکیب این تیم به میدان رفت. گزارش کامل این خبر را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با از دست دادن امتیاز در جدال مقابل استقلال تاجیکستان صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان با اما و اگر زیادی همراه شده است. آنها در شرایطی که بعد از شکست مقابل النصر عربستان توانسته بودند برابر دو حریف دیگر خود به برتری دست یابند، در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی یک - یک رسیدند تا اکنون با هفت امتیاز شرایط سختی برای صعود پیش روی خود ببینند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، یحیی گل محمدی در شرایطی در دیداری پر ماجرا که انتقاد کارشناسان را هم به همراه داشته، به تساوی مقابل حریف دست یافت که نفرات زیادی از تیمش به دلیل مصدومیت و بیماری از دسترس او خارج بودند. با این حال سرمربی سرخ‌ها با توجه به داشته‌هایش سعی داشت از این بازی دست پر خارج شود و تیمش را همچنان مدعی صعود نگه دارد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که علیرغم سرماخوردگی شدید در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت محمدحسین کنعانی زادگان مدافع میانی ملی‌پوش سرخپوشان بود. سرمربی سرخ‌ها که پیش از این مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده بود، علیرغم سرماخوردگی شدید کنعانی زادگان که توان تمرینی صد درصدی او را نیز یش از این بازی گرفته بود، مجبور به سود بردن از او شد.

کنعانی زادگان که مشخص بود در این بازی بیماری کاملا روی عملکردش تاثیر گذاشته، تا دقایق پایانی در تلاش برای کسب نتیجه برای پرسپولیس بود اما در نهایت این تیم با تساوی تاجیکستان را ترک کرد و باید دید طی دو بازی باقیمانده چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی