|

شروع درخشان کنعانی زادگان در پرسپولیس

کنعانی‌زادگان در بازی این هفته مقابل تراکتور هم نمایشی کم‌نقص داشت و طبق معمول، به بازیسازی تیمش کمک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، شروعی درخشان در بازگشت به تیم محبوبش داشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها در دومین هفته لیگ هم، به لطف خط دفاع کم اشتباه‌شان به پیروزی رسیدند. تیم گل‌محمدی در این دو مسابقه، فقط دو گل زده و با این حال، در هر دو بازی توانسته برنده از زمین خارج شود. مدافعان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، اجازه موقعیت‌سازی پرتعداد به حریفان‌شان نمی‌دهند و با دو کلین شیت، عملکرد موفقی در لیگ بیست و سوم داشته‌اند.

چهره ویژه خط دفاع پرسپولیس در این دو مسابقه، محمدحسین کنعانی‌زادگان بوده است. بازیکنی که تنها تغییر در بین مدافعان پرسپولیس، نسبت به فصل گذشته محسوب می‌شود. کنعانی‌زادگان که با حضورش گیورگی گولسیانی را نیمکت نشین کرده، هفته اول بر اساس آمار متریکا توانست 11 عملکرد دفاعی مقابل آلومینیوم داشته باشد. او تنها بازیکن زمین بود که تعداد عملکردهای دفاعی‌اش در آن مسابقه، دو رقمی شد.

کنعانی‌زادگان در بازی این هفته مقابل تراکتور هم نمایشی کم‌نقص داشت و طبق معمول، به بازیسازی تیمش کمک کرد. مهمترین تاثیرگذاری او، پاس عمقی به سعید صادقی بود که منجر به تک گل مسابقه شد. پرسپولیس در این بازی یک بار هم توپ را به تیرک دروازه زد. فرصتی که با ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر مدافع میانی آن‌ها به دست آمد.

کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی، دو مدعی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هستند. مدافعانی که هماهنگی و عملکرد خوب آن‌ها در پرسپولیس، می‌تواند شانس‌شان را برای فیکس بازی کردن کنار هم در جام ملت‌های آسیا را افزایش بدهد. پورعلی‌گنجی و پرسپولیس در 9 بازی آخر لیگ برتری‌شان، 8 کلین شیت داشته‌اند. 2 کلین شیت آخر پرسپولیس، با اضافه شدن کنعانی‌زادگان در این فصل به دست آمده است. بازیکنی که حالا یکی از موثرترین بازیکنان تیمش در دفاع و بازیسازی به حساب می‌آید. پرسپولیسی‌ها برای تکرار قهرمانی در این فصل، بیشتر از هر چیز به خط دفاع مستحکم‌شان امید بسته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی