|

این بازیکن راهی بارسلونا نمی شود!

رئیس باشگاه بیلبائو اطمینان دارد که نیکو ویلیامز تمدید خواهد کرد و به بارسلونا نخواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای اخیر رسانه‌های نزدیک به بارسلونا ادعا کرده‌اند که نیکو ویلیامز، ستاره اسپانیایی، قصد دارد بند فسخی به امید پیوستن به باشگاه بارسلونا در قرارداد جدیدش قرار دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدیران دپارتمان استعدادیابی بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط ویلیامز را به صورت دقیق زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را به‌زودی به خدمت بگیرند. این بازیکن هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا دارد اما به خوبی در جریان است که شرایط مالی و اقتصادی فعلی این باشگاه باعث شده که آنها در حال حاضر امکان جذب او را نداشته باشند. 

نیکو دیشب در ترکیب بیلبائو برابر بارسا به میدان رفت و البته نتوانست انتظارات را برآورده کند. در پایان بازی که به برتری 1-0 بارسا ختم شد، اوریارته، رئیس بیلبائو، در واکنش به شایعات علاقه نیکو برای پیوستن به بارسا گفت : «ما به نیکو اطمینان داریم و به او پروژه‌ای جذاب پیشنهاد داده‌ایم. فکر می‌کنم او با ما تمدید خواهد کرد. خانواده او در بیلبائو شاد هستند و ماندن بهترین تصمیم ممکن برای فوتبالش خواهد بود. در مورد شایعات نیز حرفی برای گفتن ندارم. او مدتی مصدوم بود و حالا مشکلی ندارد و در فهرست بعدی تیم ملی اسپانیا نیز خواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها