|

نظر کارشناسان مشهور داوری درباره صحنه های جنجالی بازی استقلال - هوادار

استقلال توانست در یک کامبک رویایی 3 بر 2 از سد هوادار عبور کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های استقلال و هوادار در چارچوب رقابت های لیگ برتر قوتبال در حضور تماشاگران از جمله بانوان هوادار به مصاف هم رفتند. همانند داوری دیدار روز گذشته پرسپولیس، داوری این دیدار هم عملکرد قابل قبولی داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نواندیش؛ این دیدار برای استقلال بسیار غافلگیرانه آغاز شد به گونه ای که در 15 دقیقه اول بازی، شاگردان نکونام دو گل دریافت کردند تا دیدار حساس تر دنبال شود. اما در نهایت بازی با کامبک استقلال و نتیجه 3-2 به پایان رسید.

بررسی صحنه های حساس داوری:

دقیقه 20: اعلام پنالتی برای استقلال در پی خطای پورمهدی روی مهرداد محمدی : خطای پنالتی رخ داد .

اما اعتراض بازیکنان هوادار این بود که بازیکنان استقلال قبل از سوت بیژن حیدری، از نقطه خطا بازی را شروع و موفق به دریافت پنالتی شدند.

نظر نوذر رودنیل : پنالتی درست بود.

نظر محمدرضا ابوالفضلی: پنالتی درست بود.

کارشناس داوری برنامه شبهای فوتبالی: پنالتی درست بود.

توضیح رودنیل درباره اعتراض بازیکنان هوادار: در دربی جنجالی سال 1372 احمد ابهران داور مسابقه به فرشاد پیوس زبانی گفت بازی باید با سوت من شروع شود که آن بازی جنجالی شد و در نهایت بازی نیمه کاره ماند و تعطیل شد! بعد از آن گفته شد داور باید به سوتش اشاره کند و هم بازیکنان، هم هواداران و هم ناظر داوری ببیند که داور گفته مسابقه با سوت من شروع شود اما در این صحنه ما ندیدیم که داور چنین اقدامی انجام بدهد بنابراین بازیکنان استقلال اقدام قانونی انجام دادند و زودتر بازی را شروع کردند هرچند یکی از بازیکنان تیم حریف قسم می خورد که داور گفته بازی باید با سوتش شروع شود اما گفتار زبانی کافی نیست و داور باید به سوتش اشاره کند.

(مانند کاری که داور در دقیقه 80 قبل از شروع خطا به سود استقلال کرد)

دقیقه33: با نظر کمک داور گل آرمان رمضانی آفساید و مردود اعلام شد: نظر داور صحیح بود .

نظر نوذر رودنیل: آفساید صحیح بود.

نظر محمدرضا ابوالفضلی: آفساید بود.

دقیقه 68: اعتقاد بازیکنان استقلال به پنالتی در پی برخورد شوت آرمان رمضانی با محبی در محوطه جریمه: تصاویر تلویزیونی روشن نبود و به نظر در صورت برخورد با دست هم، به دلیل فاصله کم و سرعت زیاد توپ، تصمیم داور در اعلام کرنر صحیح بود.

نظر نوذررودنیل: توپ با دست برخورد کرد اما پنالتی نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها