|

مسی تکلیف بارسا و تیم های عربی را روشن کرد!

فوق ستاره اینترمیامی، اعلام کرد که در ژانویه از این تیم آمریکایی جدا نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی بعد از دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت مزمنی که یک ماه طول کشید، دیروز برای تیم ملی اش مقابل پرو به میدان رفت و باز هم درخشش بی نظیر خودش را به نمایش گذاشت و در پیروزی 2-0 تیمش هر دو گل را به ثمر رساند. آرژانتین بعد از این بازی در رده دوم جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه کونکاکاف پشت سر برزیل باقی ماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مسی در مصاحبه بعد از بازی در مورد برنامه های آینده اش صحبت کرد:" حیف شد [که اینترمیامی به پلی آف نرفت]. خیلی به آن نزدیک شدیم. چند بازی اخیر را از دست دادم، چند مصدوم دیگر هم  داشتیم. ماه جولای برای ما بسیار سخت بود، ما هر سه روز بازی می‌کردیم، سفر می‌کردیم و خسته بودیم. اما ما یک تورنمنت را بردیم که برای باشگاه و ذهنیت سال آینده مهم است.

من به تمرین ادامه خواهم داد، سعی می کنم به بازی بعدی [مقابل شارلوت اف سی] برسم و به بهترین شکل ممکن در ماه نوامبر به باز به تیم ملی برگردم. بعد از آن از تعطیلات در آرژانتین لذت خواهم برد. اولین بار است که قرار است روزهای تعطیل بیشتری را در ماه دسامبر داشته باشم، یک تعطیلات، با آرامش خاطر، با مردمم. در ژانویه، دوباره برای انجام پیش فصل بازخواهم گشت. از صفر شروع می کنم و مثل همیشه به بهترین شکل ممکن آماده می شوم."

بعد از نرسیدن مسی به پلی آف لیگ آمریکا با تیمش، شایعه های زیادی در مورد آینده او مطرح بود. از بازگشت قرضی به بارسا تا پیوستن به یک تیم عربستانی و رقابت با رونالدو در لیگ عربستان که او با این صحبت ها مشخص کرد فعلا قصدی برای این کارها ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها