|

صحبت های جالب مسی در مورد شباهت تیم آرژانتین به بارسلونا

آرژانتین بامداد امروز برابر پرو قرار گرفت و با بریس مسی، این حریف را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

آرژانتینی ها که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی و کوپا آمریکا در جهان شناخته می شوند، حالا 12 امتیاز از 4 بازی کسب کرده اند و صدرنشین جدول مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی به حساب می آیند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ لیونل مسی که در حال حاضر بازیکن اینتر میامی به حساب می آید، زمانی در بهترین تیم تاریخِ بارسلونا ستاره اصلی بود و حالا همان نقش را در تیمی ایفا می کند که ستاره سوم را برای آرژانتین کسب کرد. مسی در مصاحبه پس از بازی با پرو در این مورد حرف های جالبی به زبان آورد:

این تیم فوق العاده است و دائما به پیشرفت ادامه می دهد. تیمی که همیشه بهتر از قبل کار می کند. 

- این تیم آرژانتین را با بارسای گواردیولا مقایسه می کنی؟

آن بارسا بهترین تیم تاریخ بود و به نظرم مقایسه این تیم با آن کمی زیاده روی است، این طور فکر نمی کنید؟ اما فکر می کنم سطحی نزدیک به آن تیم دارد. قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی اعتبار زیادی همراه خودش می آورد. 

مسی در ادامه گفت:

ما بازیکنان بزرگی در تیم داریم. مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی بازی می کند چون سبک بازی ما مشخص است. می خواهیم به همین شکل به کارمان ادامه دهیم. از دید من این تیم رشد کرده است. پس از قهرمانی جهان ما حالا بیشتر از قبل به خودمان باور داریم، راحت تر بازی می کنیم و اتحاد درون تیمی هم بیشتر شده است. امیدوارم به همین شکل به کارمان ادامه دهیم. 

لیونل مسی در نهایت از برنامه اش برای ماه های آینده صحبت کرد:

قرار است در آخرین بازی های فصل اینتر میامی بازی کنم و پس از آن هم در ماه نوامبر مقابل اروگوئه و برزیل بازی خواهم کرد. پس از آن در آرژانتین تعطیلاتم را شروع می کنم. این اولین بار است که در ماه دسامبر این تعداد روز تعطیلی دارم. از ژانویه دوباره تمریناتم را از سر خواهم گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی