|

این ورزشکار ایرانی از المپیک محروم می شود؟!

این رای ممکن است شامل محرومیت یک ساله از حضور در میادین کشتی شود که با این حساب وی حضور در المپیک را از دست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

حتما به خاطر دارید که در جریان کشتی حساس محمدرضا گرایی مقابل حریف ژاپنی، کیوتارو سوگابه، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان در شرایطی که رضا گرایی به شدت از نظر تنفسی کم آورده و شرایط خوبی مقابل حریف ژاپنی نداشت، ناگهان یک بطری بزرگ آب از سمت چپ تشک کشتی به داخل تشک پرتاب شد و با خیس کردن تشک نزدیک به یک دقیقه این کشتی را با وقفه مواجه کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، در آن زمان به صورت درگوشی گفته می‌شد فردی که این بطری را به داخل تشک پرتاب کرده، محمدعلی گرایی، برادر محمدرضا گرایی، بوده که در روز اول مسابقات از دور رقابت‌ها حذف شده بود.

در حال حاضر ژاپنی‌ها با اعلام اینکه محمدعلی گرایی عامل پرتاب این بطری بوده، خواستار برخورد با او شده‌اند. نکته اینکه در همان زمان گرایی توسط ماموران امنیتی سالن به بیرون از سالن هدایت شده است تا شایعات رنگ جدی‌تری به خود بگیرد.

حالا  اتحادیه جهانی کشتی محمدعلی گرایی را به دلیل انجام این کار تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین کشتی محروم کرده است و قرار است کمیته انضباطی این اتحادیه درباره وی رای نهایی خود را اعلام کند.

این رای ممکن است شامل محرومیت یک ساله از حضور در میادین کشتی شود که با این حساب وی حضور در المپیک را از دست خواهد داد. جریمه نقدی و توبیخ نیز از دیگر گزینه‌های کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی