|

آخرش هم نفهمیدیم کدام خطای هند، پنالتی بود!

ظاهرا قانون مشخصی نداریم و گاهی که توپ به دست شما برخورد کند پنالتی است و گاهی هم پنالتی نیست. اینطوری است دیگر رفیق!

لینک کوتاه کپی شد

آنگه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام از پنالتی‌ای که در بازی با آرسنال علیه تیمش گرفته شد ناراحت است و می‌گوید ظاهرا قانون مشخصی برای خطای هند در محوطه جریمه وجود ندارد.بالاخره نفهمیدیم کدام خطای هند، پنالتی است!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، تاتنهام امروز در یک بازی خارج از خانه به مصاف آرسنال رفت و به تساوی 2-2 رسید. دربی شمال لندن که بین دو تیم در ورزشگاه امارات برگزار شد به لطف گل به خودی کریستین رومرو و پنالتی‌ای که او به آرسنال داد و البته دو گل از سون هیونگ مین با تساوی به پایان رسید.

پوستکوگلو در پایان مسابقه از اعلام پنالتی به سود آرسنال بعد از برخورد توپ به دست رومرو انتقاد کرد و گفت ظاهرا گاهی داوران برخورد توپ به دست را دلبخواهی پنالتی می‌گیرند و گاهی اعلام پنالتی نمی‌کنند. او گفت امیدوار است اشتباه مشابهی در بازی‌های بعدی به سود تیمش انجام شود.

شخصیت تیمی تاتنهام مثال‌زدنی بود

شخصیت و مقاومتی که در این بازی نشان دادیم و ایمانی که به خودمان داشتیم مثال زدنی بود. شخصیت تیمی تاتنهام در این بازی نشان داد قصد داریم چطور تیمی باشیم.

درخشش سون هیونگ مین

سون چه به عنوان رهبر تیم و چه به عنوان فوتبالیست همیشه بی‌نظیر بوده. او حالا باید نقش شماره 9 تاتنهام را به عهده بگیرد. این پسر فقط تلاش می‌کند و خیلی تلاشگر است. برای سون هیونگ مین قبل از هر چیز تیم اهمیت دارد. من واقعا نمی‌دانم چطور از او تعریف کنم. سون بی‌نظیر است. مهاجمی که خودش را در موقعیت‌های دشوار قرار می‌دهد و بلد است توپ را چطور وارد دروازه کند.

پنالتی‌ای که داور به سود آرسنال اعلام کرد

ظاهرا قانون مشخصی نداریم و گاهی که توپ به دست شما برخورد کند پنالتی است و گاهی هم پنالتی نیست. اینطوری است دیگر رفیق! امیدوارم بعدا این اشتباهات به نفع ما هم انجام بشود تا اشتباهاتی که به ضرر ما بود را خنثی کند.

مصدومان تاتنهام 

در مورد برنان مطمئن نیستم ولی به نظر می‌رسد همسترینگ باشد. مدیسون قبل از بازی 100 درصد آماده نبود ولی خیلی خوب بازی کرد و تا آخر ادامه داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی