|

توضیحات ابراهیم شکوری در رابطه با محرومیت پرسپولیس در بازی با النصر

ابراهیم شکوری در خصوص محرومیت پرسپولیس از میزبانی النصر توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که می دانید اقدام عجیب بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس باعث شد چند سال بعد پرسپولیس تاوان داده و حضور چند ده هزار نفری هوادارانش را در یکی از حساس ترین بازی های تاریخ خود از دست بدهد. اتفاقی که در زمان مدیرعاملی جعفر سمیعی و مدیریت اجرایی ابراهیم شکوری رخ داد.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همین موضوع باعث شد خبرنگاران حاضر در محل برگزاری کلاس مربیگری درجه A، با دیدن ابراهیم شکوری قائم‌مقام کنونی باشگاه پیکان و مدیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، که در زمان رخ دادن خطای منجر به محرومیت در باشگاه پرسپولیس حضور داشت، در این باره سوال کنند.

ابراهیم شکوری در این باره گفت:

اگر به آن زمان بازگردیم، می‌دانید قبل از ورود ما به پرسپولیس مطابق قراردادی کلیه فضای رسانه‌ای باشگاه در اختیار یک شرکت کارگزار قرار گرفته بود و باشگاه هیچ نظارتی روی فضای رسانه‌ای نداشت‌. کل مطالب باید در یک گروه قرار می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد اما متاسفانه یک اشتباه بزرگ صورت گرفت.

او ادامه داد:

نمی‌توانم به این موضوع بپردازم که چرا فضای رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در آن مقطع، یعنی قبل از مدیریت جعفر سمیعی (مدیرعامل وقت پرسپولیس) و من در اختیار کارگزار قرار گرفته بود. همه ما داخل پرواز بودیم و زمانی که به گوای هند رسیدیم، متوجه انتشار چنین پُستی شدیم. باشگاه در آن مقطع هیچ نظارتی بر این موضوع نداشت و مسائل حقوقی پیگیری شد

معاون سابق باشگاه پرسپولیس همچنین گفت:

همچنان هم مسئله حقوقی باز است‌. کلیه ضرر و زیان‌های مالی و معنوی باشگاه که حضور تماشاگران است، در آن مقطع پیگیری شد. باید از روابط بین‌الملل فدراسیون هم تشکر کنم که همچنان پیگیر هستند تا در صورت امکان بازی با النصر با تماشاگر برگزار شود. باشگاه در آن مقطع مطابق همان قرارداد نمی‌توانست کاری انجام بدهد‌.

شکوری درمورد اظهارات شهریار مغانلو علیه خودش گفت:

الان نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی