|

گل محمدی: اطلاعی از شرایط آمادگی لوکادیا ندارم

لوکادیا بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی درمورد بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب ۳ امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم، اما در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرگزاری دانشجو، وی افزود: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم. دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشون را کردند، اما در کسب ۳ امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور ۱۰۰ درصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ۱۰ نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ما است، آماده شویم. از امتیاز میزبانی باید بتوانیم استفاده کنیم.

وی در خصوص جذب یورگن لوکادیا عنوان کرد: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است، اما امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها