|

عصبانیت شدید آنچلوتی از یک ستاره

آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال مقابل آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.

لینک کوتاه کپی شد

وینیسیوس در پیروزی دیشب رئال مادرید مقابل آلمریا (1-3) یک گل به ثمر رساند، اما بازی او کاملا محتاطانه بود و هنوز نتوانسته درخشش دو فصل گذشته را تکرار کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وینی تا حدی نیز زیر سایه درخشش جود بلینگام قرار گرفته است . در طول مسابقه، دوربین‌های شبکه دازن تصویری را شکار کردند که در آن کارلو انچلوتی در حال مواخذه وینیسیوس بود. مربی ایتالیایی از ستاره برزیلی تیمش گلایه داشت که چرا در دفاع شرکت نمی کند و اصرار داشت که در یک صحنه باید روی بازیکن حریف تکل می زد.

1912544

وینیسیوس نیز سعی داشت حرکت خود را توجیه کند، اما آنچلوتی به صراحت گفت که نمی خواهد او در جریان بازیکن اینقدر محتاط و آرام باشد. توبیخ مربی موثر بود چون از همان لحظه وینی بیشتر درگیر کارهای دفاعی شد. نه تنها این، بلکه کمی بعد وینی توانست گل سوم رئال را بزند تا خیال تیم از کسب پیروزی راحت شود.

1912542

کارلتو البته در نشست خبری پس از بازی از وینیسیوس تمجید کرد و گفت : «گاهی اوقات به خاطر ریسک های زیاد او کمی اذیت می شوم، اما واقعیت این است که وینی کیفیتی دارد که بیشتر از اینکه باعث ناراحتی‌ام در طول بازی شود، خوشحالم می کند.»

1912541

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها