|

2 ستاره آنچلوتی را شگفت زده کردند

براهیم دیاز و آردا گولر در اولین تمرین پیش فصل رئال ماردید کارلو آنچلوتی را شگفت زده کردند.

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات پیش فصل رئال مادرید در کمپ والدبباس با گروه کوچکی از بازیکنان اما با کیفیتی عالی آغاز شد. در میان آنها، دو نفری که به بهترین فرم ممکن را نشان دادند، از خریدهای جدید بودند: براهیم (23 ساله) و آردا گولر (18 ساله).

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛  البته رئالی‌ها قبلا از کیفیت بالای براهیم خبر داشتند اما با این وجود، آنچلوتی که او را فقط مقطعی کوتاه در پیش فصل سال 2021 در اختیار داشت، از کیفیت فوتبالیستی که در این دو سال خودش را در میلان ثابت کرده بود، سخت شگفت زده شده است.

رئال مادرید ؛ عملکرد عالی براهیم دیاز و آردا گولر در تمرین رئال مادرید رئال مادرید ؛ عملکرد عالی براهیم دیاز و آردا گولر در تمرین رئال مادرید

یکی دیگر از بازیکنانی که کارلتو را شوکه کرد، آردا گولر بود. خرید ترکیه‌ای جدید رئال مادرید که با کم کردن تعطیلاتش خیلی زود تمرین با رئال را شروع کرد، از همان دقایق ابتدایی نشان داد که هدفش ورود به ترکیب ثابت رئال است. او قید تعطیلاتش را زد تا خودش را به مربی ایتالیایی ثابت کند. آردا در اولین قدم موفق بود و باید دید در تمرینات بعدی نیز همین‌قدر درخشان خواهد بود یا خیر.

رئال مادرید ؛ عملکرد عالی براهیم دیاز و آردا گولر در تمرین رئال مادرید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها