|

وزارت ورزش و اقتصاد به استقلال کاری ندارند؟!

لینک کوتاه کپی شد

واکنش وزارت ورزش و جوانان به اعتصاب بازیکنان تیم استقلال محتمل ترین اتفاقی بود که باید می‌افتاد، به این خاطر که این وزارتخانه صاحب واقعی تیم‌های استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ این انتظار از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی هم می‌رفت به این خاطر که خصوصی سازی استقلال و انتخاب علی خطیر به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال برنامه‌ای بود که سازمان خصوصی سازی برای آبی‌ها طراحی کرد و از همه مهمتر این وزارتخانه به عنوان مالک باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده است.

۴۸ ساعت از اعتصاب استقلالی‌ها می‌گذرد. بازیکنان استقلال حتی حاضر به حضور در کمپ ناصر حجازی هم نیستند چه رسد به اینکه تمرین کنند. همه این‌ها در حالی است که استقلال کمتر از ۱۰ روز دیگر این تیم باید در بازی‌های لیگ برتر به میدان بیاید و در هفته نخست باید به مصاف صنعت نفت برود.

همه چیز در استقلال خوب پیش می‌رفت تا اینکه وزارت ورزش و جوانان در یک اقدام عیجب مدیر عامل این باشگاه را برکنار کرد و تیره روزی‌های استقلال بعد از برکناری این مدیر عامل آغاز شد و به نوعی می‌توان گفت از روزی که آجرلو جمع آبی‌ها را ترک کرد، آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفت. او متهم به این شده که قراردادها را گزاف بالا برده است اما کسی نگفت تا روزی که بود، مطالبات پرداخت شده بود و بازیکنان دست به اعتصاب نزده بودند!

استقلال یکی ازدو قطب اصلی فوتبال ایران در حال تضعیف شدن است! عامدانه یا ناعامدانه آن را قضاوت نمی‌کنیم اما به طور حتم می‌دانیم این اتفاق به تضعیف فوتبال ملی هم سرایت خواهد کرد. تجربه ثابت کرده هر گاه دو تیم استقلال و پرسپولیس ضعیف شدند تیم ملی هم ضعیف شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی