|

منتظر تغییرات گسترده در پرسپولیس باشید؛ عاقبت پولی که پیش پیش خرج شد!

به نظر می رسد هم وزارت ورزش و هم سازمان خصوصی‌سازی به دنبال ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هستند.

لینک کوتاه کپی شد

اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس مساعد نیست و این باشگاه در فصلی که گذشت مجبور شد خیلی از بدهی‌های خود را با قرض و وام پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان؛ این در حالی بود که زمان مدیریت جعفر صمیمی و مجید صدری هم چنین رویه‌ای در باشگاه پرسپولیس وجود داشت تا جایی که حالا این باشگاه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

حالا این بدهی‌ها دردسرساز شده و ممکن است باشگاه پرسپولیس ۲۷۰ میلیارد تومان سپرده بانکی خود که از فروش سهامش بوده را به‌زودی از دست بدهد. این خلاف آن چیزی است که وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی از مدیریت این باشگاه انتظار داشتند.

با توجه به این مساله باخبر شدیم که هم وزارت ورزش و هم سازمان خصوصی‌سازی به دنبال ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هستند و ممکن است این اتفاق به‌زودی و حتی قبل از شروع فصل جدید رخ دهد. در این مورد در روز‌های آتی حتما اخبار جدیدی به گوش خواهد رسید.

سرخپوشان منتظر تسویه‌حساب

باشگاه پرسپولیس در قرارداد تمامی اعضای تیمش دو بند مشترک داشت. اینکه در صورت قهرمانی در لیگ همه اعضای تیم ۱۰ درصد قراردادشان را پاداش دریافت کنند و در صورت قهرمانی در جام حذفی ۵ درصد. با توجه به قهرمانی سرخپوشان در هر دو جام حالا این باشگاه ۱۵ درصد قرارداد اعضای تیمش را به آن‌ها بدهکار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی