|

چرا امیر عابدزاده استقلالی نشد؟

عابدزاده دروازه‌بان مورد نظر استقلال و نکونام سه مرتبه رقم درخواستی خود را تغییر داد اما در نهایت تصمیم گرفت راهی استقلال نشود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از این خبر داده بودیم که احمدرضا عابدزاده مخالف اصلی استقلالی شدن پسرش امیر است. دست آخر نیز امیر عابدزاده تصمیم گرفت به نظر پدرش احترام گذاشته و از آبی‌پوش شدن انصراف دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ نکته جالب که تاکنون به آن پرداخته نشده رقم درخواستی امیر عابدزاده از استقلالی‌ها بوده است. پسر عقاب آسیا ابتدا 500 هزار دلار از استقلالی‌ها درخواست کرد. این رقم نسبتا سنگین ابتدا با مخالفت مسئولان باشگاه استقلال مواجه شد تا امیر عابدزاده 100 هزار دلار تخفیف دهد به شرط آن که 30 درصد از مبلغ قرارداد 400 هزار دلاری بلافاصله پس از عقد قرارداد به او پرداخت شود!

استقلالی‌ها با این خواسته موافقت کردند اما باز امیر عابدزاده از امضای قرارداد با آبی‌ها طفره رفت. این پروسه سه روزی به طول انجامید و حتی استقلالی‌ها حاضر شدند 600 هزار دلار به امیر بپردازند، اما باز هم این دروازه‌بان سرشناس، قرارداد ارسالی آبی‌ها را امضاء نکرد!

مدیران باشگاه استقلال که حسابی متعجب شده بودند دلیل واقعی این طفره رفتن‌ها از امضای قرارداد را جویا شدند و درنهایت امیر عابدزاده اعلام کرد؛ پدرم مخالف امضای قراردادم با استقلال است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی