|

استقلال در آستانه توافق نهایی با 2 فوق ستاره

پس از حواشی روزهای گذشته به نظر می‌رسد که فعالیت نقل‌ و انتقالاتی باشگاه استقلال در حال از سرگیری است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه با جذب دو بازیکن جدید، ضعیف‌ترین تیم بازار محسوب می‌شود؛ جالب آنکه آبی‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ بیست‌ودوم هم هیچ خریدی نداشتند و در آن مقطع هم عنوان ضعیف‌ترین تیم را از آن خود کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از این تیتر؛ در روزهای گذشته جواد نکونام صحبت‌های تندی را علیه عملکرد مدیران باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مطرح کرد و بلافاصله، علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال با حمایت از نکونام، وعده جذب بازیکنان موردنظر سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را داد.

نکونام در صحبت‌های خود به عدم جذب بازیکنانی مانند رضا اسدی و سعید عزت‌اللهی اشاره کرد و همچنین مدعی شد که انتقال بازیکنانی مانند امیرحسین حسین‌زاده، مهدی قایدی و البته محمدرضا خالدآبادی هم در حال منتفی شدن است. به نظر می‌رسد که بعد از صحبت‌های انجام شده از سوی سرمربی استقلال و گلایه‌های تند او، جلساتی در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شده و قرار است به سرعت آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه کار خود را از سر بگیرند و به دنبال آن هستند تا با جذب گزینه‌های موردنظر جواد نکونام، رضایت سرمربی تیم‌شان را به‌دست آورند.

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تنها بازیکنانی هستند که استقلال در بازار تابستانه آن‌ها را به خدمت گرفته و در میان بازیکنان تمدیدی هم، محمدحسین مرادمند تنها بازیکنی است که حاضر به تمدید قرارداد خود شده و گفته می‌شود که جواد نکونام به جذب حداقل ۷ بازیکن داخلی و خارجی اعلام نیاز کرده است. جالب آنکه طبق آخرین پیگیری‌ها، از خط دروازه تا خط حمله سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت تیمش است و گفته می‌شود که طی روزهای آینده آبی‌پوشان در پست‌های مختلف جذب بازیکن خواهند داشت.

محمدرضا خالدآبادی با توجه به شرایط سنی‌اش، یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود. با توجه به اینکه علیرضا رضایی جزو سهمیه بزرگسال محسوب می‌شود، جواد نکونام در روزهای گذشته درخواست جذب دروازه‌بان تیم امید ایران را داشت و در نقطه مقابل هم پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی احمد گوهری، به دنبال انتخاب جانشینی مناسب برای او بودند و گفته می‌شد که گزینه موردنظر یحیی گل‌محمدی هم محمدرضا خالدآبادی است.

دروازه‌بان ۲۲ ساله فوتبال ایران که عضو تیم هوادار است، این روزها در اردوی تیم امید در کشور ترکیه قرار دارد اما گفته می‌شود که ساعتی پیش مدیران باشگاه استقلال با مسئولان باشگاه هوادار در زمینه جذب خالدآبادی به توافقات نهایی دست پیدا کرده‌اند. استقلالی‌ها که در وهله نخست با درخواست ۱۱ میلیاردی تیم هوادار مواجه شده بودند، سرانجام با مدیران باشگاه تهرانی بر سر پرداخت ۹ میلیارد تومان برای صدور رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی به توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این دروازه‌بان یکی از خریدهای تابستانی استقلال خواهد بود تا به‌نوعی آبی‌پوشان پایتخت بتوانند گزینه موردنظر حریف سنتی خود را هایجک کنند!

مدافع جدید استقلال از رفسنجان می‌آید

رافائل سیلوا قراردادش را با استقلال فسخ کرده و گفته می‌شود که با وجود رایزنی‌های انجام شده، این مدافع برزیلی تمایلی به بازگشت ندارد. همچنین عارف غلامی هم که فصل گذشته عضوی از تیم استقلال بود، بعد از اتمام قراردادش دیگر جایی در تفکرات جواد نکونام ندارد و سرمربی استقلال به مدیران باشگاه اعلام کرده که نیازی به تمدید قرارداد غلامی نیست؛ آن‌هم در شرایطی که آبی‌ها در بازار تابستانه موفق به جذب آرمین سهرابیان شدند و همچنین قرارداد محمدحسین مرادمند هم تمدید شد.

جواد نکونام برای آسودگی خیالش از خط دفاع، درخواست جذب یک مدافع میانی را کرده بود که در روزهای گذشته رایزنی مدیران باشگاه استقلال با ایمان سلیمی آغاز شد و گفته می‌شود که توافقات نهایی با سلیمی انجام شده و این مدافع باتجربه هم که فصل گذشته در تیم مس رفسنجان حضور داشت، دیگر خرید تابستانی استقلالی‌ها خواهد بود. همچنین احتمال اضافه شدن یک مدافع جوان از آکادمی استقلال به جمع شاگردان جواد نکونام وجود دارد که در این زمینه گفته می‌شود که نکونام به دنبال استفاده از مهران فیض‌آبادی در فهرست تیمش است تا با حضور ۴ مدافع میانی (در صورت قطعی‌شدن انتقال سلیمی)، دغدغه کادرفنی استقلال در پست مدافع میانی برطرف شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی