|

رونمایی از اولین بازیکن با قراردادِ ۱۲ رقمی در فوتبال ایران

یک بازیکن ایرانی درخواست 100 میلیارد تومانی به باشگاه ما داده است. بازیکن درجه یک هم نیست

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان بازیکنی را به خدمت گرفت که پیش‌تر شنیده شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان از باشگاه دیگری درخواست کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بالاخره سپاهان هم رسما به نقل‌وانتقالات وارد شد و از دو خرید جدید خود رونمایی کرد. کاوه رضایی و رضا شکاری تازه‌وارد‌های سپاهان هستند و باید منتظر دیگر ورودی و همچنین خروجی‌های این تیم ماند.

با این حال شایعه عجیبی درباره قرارداد رضا شکاری وجود دارد مشخص نیست تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. چندی پیش شنیده می‌شد که رضا شکاری با تراکتور مذاکره کرده اما با این باشگاه به توافق نرسیده است.

جالب‌تر اینکه در‌ همان بحبوحه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در‌ گفت‌و‌گویی تلویزیونی ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت: "یک باشگاهی در فضای مجازی کلیپی از جذب بازیکنان منتشر کرده که ما به همان بازیکن گفتیم شما تشریف بیاور تراکتور تبریز، می‌گوید 300 هزار دلار بند فسخ قراردادم است، یعنی 15 میلیارد تومان باید به باشگاهش برای فسخ قرارداد این بازیکن ایرانی پول بدهیم. برای فصل آینده 1403-1402 هم دستمزد 45 میلیارد تومانی می‌خواهم و برای فصل بعد از آن هم 55 میلیارد تومان دستمزد می‌خواهم یعنی یک بازیکن ایرانی درخواست 100 میلیارد تومانی به باشگاه ما داده است. بازیکن درجه یک هم نیست."

هر چند نصیرزاده نامی از بازیکن مدنظرش نبرد اما چندین رسانه در‌ گزارش‌هایی مدعی شدند که منظور مدیرعامل تراکتور، احتمالا رضا شکاری است.

اگر این ادعاها درست باشد، یعنی احتمالا رضا شکاری برای چنین رقم عجیبی توانسته با سپاهان به‌توافق برسد! یعنی حتی اگر قرارداد فصل بعدی شکاری را کنار بگذاریم، سپاهان برای جذب او 15 میلیارد تومان به گل‌گهر و البته 45 میلیارد تومان دیگر هم باید به‌عنوان دستمزد به او بپردازد.

با این حساب در واقع سپاهان 60 میلیارد از سقف بودجه 400 میلیارد تومانی خود را تنها صرف شکاری خواهد کرد.

 همچنین محمدحسین میثاقی بارها مدعی شده که سپاهانی‌ها برای رضایت‌نامه پیام نیازمند یک میلیون دلاری هزینه‌ کرده‌اند که البته اعتراض باشگاه سپاهان به او را در پی داشته است.

به هر حال اگر این اعداد صحت داشته باشد، سپاهان دست بسته‌ای برای رعایت سقف قرارداد در ادامه راه خواهد داشت؛ به‌شرطی که بخواهد به این سقف پایبند باشد.

با این وجود نباید فراموش کرد که این رقم‌ها هنوز رسما تایید نشده است. مخاطب کنایه نصیرزاده مشخص نیست اما رضا شکاری هم واکنش خاصی تا این لحظه نداشته است و باعث شده احتمال درست بودن این ادعا قوت بگیرد و شاید سپاهان اولین قرارداد 12 رقمی فوتبال ایران را بسته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی