|

حضور یک ستاره در پرسپولیس احتمالا منتفی شد

به نظر رقم درخواستی رضا شکاری، او را از پرسپولیس دور کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا شکاری مهاجم فصل گذشته گل‌ گهر که بالاخره به طور رسمی جدایی خود از این تیم را اعلام کرد، به نظر می رسد قرار است به زودی قرارداد رسمی اش با سپاهان را منعقد کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این در حالی است که باشگاه پرسپولیس نیز مذاکرات زیادی با این بازیکن برای انتقال به پرسپولیس داشت و در همین راستا در نامه ای رسمی به باشگاه گل گهر اعلام کرد حاضر است مبلغ رضایت نامه و بند فسخ ۳۰۰ هزار دلاری این بازیکن را بپردازد اما درنهایت رقم درخواستی بالای شکاری باعث شد این بازیکن درنهایت در یک قدمی سپاهان قرار بگیرد.

در این میان به نظر می رسد اقدام دیرهنگام باشگاه پرسپولیس نیز در این امر بی تاثیر نبود. گفته می شود رضا شکاری روز 24 خرداد با سپاهانی ها قرارداد داخلی امضا کرد، آن هم درحالی که یحیی گل محمدی روز 28 خرداد یعنی 4 روز دیرتر، تازه لیست خرید خود را به باشگاه داد و گفته می شود این بازیکن با سپاهان قرارداد داخلی امضا کرده بود.

با این وجود باز هم باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را ادامه داد ولی رقم درخواستی شکاری بالاتر از پیشنهاد پرسپولیس بود تا درنهایت با توقف مذاکرات، رضا شکاری احتمالا سپاهانی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی