|

اسطوره‌های رئال مادرید بازنشسته ‌می شوند!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از تصمیم مهاجم فرانسوی این تیم برای ماندن در کنار کهکشانی‌ها ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از‌ آخرین بازی فصل شاگردانش که فردا (یکشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر اتلتیک بیلبائو برگزار می‌شود؛ به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش شایانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم کارلتو در این خصوص که دوست دارد تیمش چگونه فصل را به پایان برساند، گفت: خوب. ما شانس به پایان رساندن فصل به عنوان نایب قهرمان را داریم، البته این هدفی نبود که ما در ابتدای فصل می‌خواستیم اما الان آن را می‌خواهیم. همه بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی آماده‌اند به جز ماریانو.

سرمربی ایتالیایی سپس درباره شایعه پیوستن هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام به رئال مادرید و اینکه آیا او موافق رخ دادن این اتفاق است، اظهار داشت: شما از الان برای اتفاقاتی که قرار است فصل آینده رخ دهد، خیلی اشتیاق دارید اما من درباره آینده تیم صحبت نخواهم کرد. کین بازیکن بزرگی است اما او به تاتنهام تعلق دارد و ما هم باید به او و باشگاهش احترام بگذاریم.

موضوع بعدی که آنچلوتی درباره‌اش صحبت کرد، ماندن کریم بنزما در رئال مادرید و شایعات حاکی از احتمال جدایی او بود. او تأکید کرد: بنزما برای بازی فردا آماده است. او هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد و ما هم در تعهدش به تیم شک نداشتیم. ترکیب تیم ما برای فصل آینده متفاوت خواهد بود چرا که قرارداد تعدادی از بازیکنان به پایان رسیده است. بنزما برای اینکه گفت واقعیت‌ها در اینترنت گفته نمی‌شوند، دلیل داشت. من هم با تکنولوژی رابطه چندان خوبی ندارم اما خب واقعیت زندگی چیز دیگری است. به نظر من اسطوره‌های باشگاه باید در همین تیم بازنشسته شوند و فکر می‌کنم که رویکرد طرفداران رئال مادرید و خود باشگاه هم اینگونه باشد. بازیکنان اما ممکن است ذهنیت‌های متفاوتی داشته باشند و بخواهند حرفه‌ای طولانی‌تر و  متنوع‌تر داشته باشند.

آنچلوتی درباره آینده خود و تصمیمش برای ماندن در رئال مادرید هم گفت: همه اعضای تیم با جان و دل بازی کردند. آنها بسیار خوب، جدی و حرفه‌ای کار کردند و ماندن تنها یک فصل از قرارداد‌شان به هیچ عنوان روی عملکرد آنها تأثیر نگذاشت. من هم به کارم در این ماه عسل ادامه می‌دهم. در این مدت با باشگاه هیچ مشکلی نداشته‌ام و حتی رابطه‌‌مان بهتر هم شده است؛ بنابراین کاملاً راضی‌ام که به کارم ادامه دهم و می‌خواهم نتایج حتی بهتری کسب کنم.

سرمربی رئال مادرید در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا احساس نمی‌کند که در طول فصل در حق برخی از بازیکنان اجحاف کرده، گفت: در این فصل برخی از بازیکنان کمتر فرصت بازی داشتند و منطقی است که آنها راضی نباشند اما در کار ما نمی‌شود همه را راضی نگه داشت. از این رو ما باید صلاح تیم را در نظر داشته باشیم. من ناراحتی آنهایی که کمتر بازی کردند را درک می‌کنم و بابت این موضوع هم متأسفم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی