|

گل‌محمدی از حرفش برای جدایی از پرسپولیس برمی‌گردد!

فوتبال

پایان رافت مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد، یحیی گل‌محمدی از تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس منصرف خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

این مهاجم با سابقه سرخپوشان پایتخت در گفت‌وگو با همشهری آنلاین در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت های جام حذفی و دبل در مسابقات این فصل گفت: «برد در دربی و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی حق پرسپولیس بود. تیم بسیار خوبی داشتند و انتظار می رفت در جام حذفی هم قهرمان شوند و دبل کنند. انتظار هواداران هم همین بود. سال فوق العاده ای برای کل مجموعه پرسپولیس بود. به شایستگی هم در لیگ برتر هم در جام حذفی قهرمان شدند.»

به گزارش شایانیوز به نقل از همشهری آنلاین وی افزود: «دبل کردن افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود؛ همانطور که ۲۴ سال پیش ما داشتیم امسال هم نصیب پرسپولیس شد.»

رافت درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد داشتن با توجه به قهرمانی پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی انگیزه کافی را نداشتند تاکید کرد: «گل‌محمدی در مصاحبه خود گفت مصاحبه‌ای که ساپینتو در مورد بیرانوند داشت و بعد هم حرکتی که (شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند) صورت گرفت، باعث شد انگیزه‌شان دوبرابر شود و با تمام وجود تلاش کنند. گرچه من خودم معتقدم حتی اگر صحبت‌های ساپینتو هم نبود پرسپولیس همیشه انگیزه‌اش بالا بوده است.»

او اضافه کرد: «در لیگی که گذشت تیمی نبود که پرسپولیس را اذیت کند و شکست دهد. برای شکستن پرسپولیس باید نیرو و انگیزه و قدرت لازم را داشته باشید. اگر هم پرسپولیس در لیگ گذشته ۴ تا شکست در کارنامه اش داشت، اتفاقات فوتبالی بوده است. شاید در بازی پرسپولیس ۱۰ موقعیت گل داشته، اما گل نشده و در نهایت بازی را باخته است و این  هم از اتفاقات فوتبالی است. البته در کل سال سختی بود ولی قهرمان شد.»

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه یحیی گل محمدی در مصاحبه خود تلویحا جدایی‌اش از پرسپولیس را تایید کرد گفت: یحیی گل محمدی از لحاظ فوتبالی خسته بود و این حرف را زد. واقعا خسته شده بود و خیلی هم اذیت شد. ممکن است جدایی‌اش اتفاق نیفتد و دوست هم نداشته باشد، این اتفاق بیفتد. حالا نظر خودش و باشگاه است باید بنشینند و صحبت کنند. به نظرم یحیی خسته بوده و این حرف را زده و شاید نظرش بعد از چند روز عوض شود. حتما هم عوض می‌شود، چراکه خود یحیی می‌داند پرسپولیس چه باشگاه بزرگی است. یحیی با این تیم ۳-۴ جام را گرفته  و اگر جای دیگری برود دیگر این اتفاقات خوب برایش نمی‌افتد.»

وی افزود: «حالا یحیی گل محمدی خودش عاقل و بالغ است نظر خودش مهم است. انشاءالله به جمع‌بندی می‌رسند و امیدوارم هرچه که به نفع و صلاح باشگاه است، اتفاق بیفتد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها