|

ساپینتو طلسم 1917 روزه استقلال مقابل پرسپولیس را می شکند؟!

ساپینتو امید دارد تا بتواند طلسم عجیب نبردن در تاریخ دربی را امشب بشکند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در شرایطی امروز برابر پرسپولیس قرار می گیرد که آبی پوشان مدت هاست نتوانسته اند در جریان بازی از سد حریف سنتی و قدیمی خود عبور کنند، نه در طول 90 دقیقه و نه در پایان 120 دقیقه. آنها مصمم هستند که امروز به این ناکامی پایان دهند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ از آخرین باری که استقلال توانست پرسپولیس را در جریان بازی شکست دهد، 1917 روز می گذرد. یعنی دقیقه 5 سال و 3 ماه. پس از اینکه آبی ها تحت هدایت وینفرد شفر موفق شدند با تک گل وریا غفوری رقیب دیرینه خود را مغلوب کنند، 12 دربی برگزار شده و نتیجه یک مسابقه هم با رأی کمیته انضباطی مشخص شده که سهم استقلال در ثبت پیروزی، عدد صفر بوده است.

البته در این میان 2 مرتبه و در رقابت های جام حذفی، کار به ضربات پنالتی کشیده شده و استقلال توانسته است پرسپولیس را در هر 2 بازی مغلوب کند اما طبق قوانین فیفا، برتری در ضربات پنالتی، به عنوان یک پیروزی ثبت نخواهد بود، همانطور که در سال 1367 این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد و آنها در پنالتی ها استقلال را بردند اما در شمارش پیروزی های این تیم در دربی محاسبه نشد.

حالا ریکاردو ساپینتو فرصت دارد تا به این ناکامی ها پایان دهد. استقلال در سیزده دربی پشت سر هم نتوانسته است در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند. این طولانی ترین طلسم نبردن یک تیم در شهرآورد تهران است. آبی ها علاقه ای ندارند که برای چهاردهمین بازی، ناکام زمین مسابقه را ترک کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی