|

تکلیف نهایی آنچلوتی در رئال هم روشن شد!

سرمربی ایتالیایی فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

کارلو آنچلوتی که این فصل تنها با رئال مادرید فاتح جام حذفی اسپانیا شد و تیمش عملکرد پرفراز و نشیبی در طول فصل داشت، در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش شایعات زیادی مطرح شده است اما حالا خبر می‌رسد که مدیران باشگاه رئال مادرید و در رأس آن فلورنتینو پرس همچنان به این مربی ایتالیایی اعتقاد دارند و می‌خواهند با او به کارشان ادامه دهند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛ آنچلوتی فصل بعد هم در رئال مادرید خواهد بود و کارش را در مورد طراحی ترکیب مدنظرش برای فصل بعد آغاز کرده است، اینکه تیم در چه پست‌هایی باید تقویت شود و چه بازیکنانی را در لیست خروجی قرار دهد.

نشریه «مارکا» هم روز گذشته مدعی شده بود که این مربی ایتالیایی به مدیران باشگاه رئال گفته که می‌خواهد فصل بعد هم روی نیمکت کهکشانی‌ها باشد. کنفدراسیون فوتبال برزیل مدتی است که وضعیت کارلتو را زیر نظر دارد و خواهان استخدام او برای تیم ملی برزیل است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید اخیراً در پی قهرمانی این تیم در جام حذفی اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل اوساسونا در دیدار فینال گفته بود: «حتی نمی‌خواهم چیزی در مورد این شایعات بشنوم. کارلتو یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و از او خیلی راضی هستیم».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی