|

استقلال به دنبال سومین جام در یک سال!

آیا استقلال می تواند امشب سومین جام در طول یکسال گذشته را کسب کند؟

لینک کوتاه کپی شد

استقلال نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ دفاع کند و در کورس قهرمانی، از پرسپولیس، کم آورد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مستقل آنلاین؛ البته که آبی‌ها و به خصوص ریکاردو ساپینتو عقیده دارند اشتباهات داوری، دلیل اصلی این موضوع بوده و استقلال را باید قهرمان واقعی لیگ دانست.استقلال، امشب در شرایطی در فینال جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که جدا از تمام انگیزه‌های آبی‌ها برای موفقیت در این بازی، آنها این فرصت را دارند تا در صورت قهرمانی احتمالی در جام حذفی، در طی یک سال به همه جام‌های فوتبال ایران دست پیدا کنند. 

9 خرداد 1401/ قهرمانی در لیگ برتر

ستقلال بعد از 9 سال ناکامی در کسب جام قهرمانی لیگ برتر، فصل قبل این طلسم را شکست و در شرایطی که قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی در پایان هفته بیست و هفتم قطعی شده بود، آنها 9 خرداد و بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی، در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی گرفتند.

 

11 آبان 1401/ قهرمانی سوپرجام

ریکاردو ساپینتو خیلی زود، اولین جامش برای استقلال را گرفت و در دیداری که 11 آبان سال گذشته در کرمان برگزار شد، موفق شد نساجی را شکست دهد تا استقلال اولین سوپرجام تاریخش را دشت کند.

10 خرداد 1402/ دومین جام ساپینتو؟

استقلال این فرصت را دارد که با گرفتن انتقام از رقیب سنتی، قهرمان جام حذفی شود و باید دید آنطور که ساپینتو در کنفرانس خبری قبل از دربی وعده‌اش را داده، تیم او می‌تواند برنده بازی امشب شود یا نه.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی