|

آخرین خبرهای باشگاه پرسپولیس از زبان رضا درویش

مدیرعامل پرسپولیس: در بازی با پیکان ما میهمان و تابع تصمیمات سازمان لیگ بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا کمک کرد و بچه‌ها مزد زحمات‌شان را گرفتند. بیشتر از ۸۰ درصد از بازی را حاکم زمین بودند. ۲ فینال دیگر در پیش داریم و عزم بازیکنان جزم است و با انرژی مثبتی که هواداران می‌دهند ۲ هفته دیگر را هم پیروز می‌شویم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ وی درباره حاشیه‌هایی که درباره برگزاری بازی با پیکان در ورزشگاه آزادی  عنوان کرد: این مسائل را باید از تیم میزبان سؤال کرد. ما میهمان و تابع بودیم و نقشی در این موضوع نداشتیم. سازمان لیگ با جلساتی که برگزار کرده بود تصمیم گرفت و بالطبع ورزشگاهی که می‌توانست برای این بازی هوادار حضور داشته باشد آزادی بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض‌های سپاهان و استقلال گفت: این مسائل حاشیه‌ای است. همه این عزیزان، دوستان ما هستند. بعضی وقت‌ها دشمنان دوست‌نما برای آنها مشکلاتی به وجود می‌آورند و این حرف‌ها را تحت تأثیر آنها زدند.  امروز گذشت و باید به فکر این باشیم که همین‌طور منسجم در بازی با گل‌گهر که یک فینال برای ما است، برنده شویم.

درویش درباره کسب مجوز حرفه‌ای پرسپولیس خاطرنشان کرد: کارهای مجوز حرفه‌ای تمام شد و تا امروز که به ما مشکلی اعلام نکردند.

وی در پاسخ به این پرسش که مدارک را در سایتی که اولیایی معرفی کرده است، بارگذاری کردید؟ گفت: اولیایی که چیزی به ما معرفی نکرد،  فدراسیون فوتبال و ستاد مجوز حرفه‌ای سایتی را که معرفی کرده بود و ما مدارک را بارگذاری کردیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها