|

ناراحتی درویش از مهدی تاج

این روزها باشگاه پرسپولیس مدغی است که فدراسیون فوتبال برای کمک به این باشگاه جهت دریافت مجوز حرفه ای کم کاری می کند.

لینک کوتاه کپی شد

قطعا در جریان دلخوری های باشگاه پرسپولیس از مهدی تاج و هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در حالی که پیش از این در چند نامه نگاری، بخش بین الملل فدراسیون فوتبال قول همکاری به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قسط دوم مطالبات رادوشوویچ را با توجه به پاداشی که این باشگاه نزد FIFA دارد را داده بود، به یک باره چند روز قبل از پرداخت باشگاه، فدراسیون نه تنها اعلام کرد نمی تواند کمکی به پرسپولیس انجام دهد بلکه مهدی تاج در مصاحبه ای مدعی شد باشگاه پرسپولیس اگر قسط دوم رادو را ندهد از آسیا حذف خواهد شد.

به همین دلیل بود که رضا درویش طی چند روز به شدت تحت فشار بود و درنهایت نیز قسط دوم رادو را پرداخت کرد و باشگاه نیز در بیانیه ای ضمن اعلالم خبر پرداخت قسط دوم این گلر کروات به فدراسیون نشین ها کنایه زد:

بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس برای انجام این امر تا ۲۶ فروردین فرصت داشت ولی با توجه به همکاری نکردن فدراسیون فوتبال با وجود قول‌هایی که داده شده بود، باشگاه این مهم را پیش از موعد مقرر انجام داد.

در این میان اما مهدی تاج مصاحبه دیگری انجام داد و دلخوری پرسپولیسی ها را افزایش داد. تاج در آخرین مصاحبه اش تاکید کرد:

خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اسناد طلب رادوشوویچ را تحویل داده که طلبش را پرداخت کرده است. چیزی که قبلا گفتم اگر پرسپولیس این بدهی را ندهد حذف می شود. این هشدارها را می دادیم که این اتفاق رخ ندهد. خوشبختانه این کار را انجام داد.

این صحبت ها به شدت اسباب دلخوری مسئولان باشگاه پرسپولیس و به ویژه رضا درویش را فراهم آورده است. چرا که آن ها معتقدند فدراسیون می توانست با پرداخت قسط دوم رادو از محل پاداش های پرسپولیس نزد FIFA و دریافت این مبلغ به شکل نقدی در تهران، میل خود را برای حضور پرسپولیس در آسیا نشان دهد. اما نه تنها فدراسیون فوتبال این اقدام را انجام نداد بلکه مهدی تاج با این اظهارات به نوعی سعی کرده خود را در حضور احتمالی پرسپولیس در آسیا سهیم کند و همین موضوع باعث دلخوری شدید مدیران باشگاه پرسپولیس و به ویژه رضا درویش شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها