|

علت دلخوری رضا درویش از چند بازیکن پرسپولیس چیست؟

رضا درویش از تعدادی بازیکنان بزرگتر تیمش ناراحت است.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه یحیی گل محمدی به همراه چند بازیکن مدتی قبل در گفتگو با رضا درویش تاکید کردند پرداخت بدهی رادوشوویچ برای گرفتن مجوز حرفه ای مهم تر از قراردادهای بازیکنان بوده و آن ها که در این مدت صبر کرده اند مدتی دیگر نیز برای دریافت حق و حقوق خود صبوری به خرج می دهند اما همین که این موضوع از سوی مدیرعامل پرسپولیس در یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام شد ورق برگشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ داستان از این قرار است برخی بازیکنان قدیمی و البته نیمکت نشین پرسپولیس که در اعتصاب قبلی پرسپولیس در آستانه دربی رفت نیز نقش تعیین کننده ای داشتند، در گفتگو با چند خبرنگار و رسانه نزدیک به خود این خبر را تکذیب کرده و مدعی شدند نه تنها در جریان توافق با مدیرعامل پرسپولیس نیستند بلکه ناراحتی زیاد خود را نیز بابت دیرکرد باشگاه در پرداختی ها به مدیرعامل پرسپولیس ابراز کردند.

همین موضوع اسباب ناراحتی و دلخوری شدید مدیرعامل پرسپولیس را فراهم آورده است. رضا درویش که از اعتصاب چند روزه قبل از بازی رفت با استقلال متوجه رفتارهای برخی بازیکنان تیم شده بود، اگرچه در این مدت و در شرایط حساس فعلی لیگ هیچ واکنشی نشان نداد اما بابت این اتفاق ها به شدت از این چند نفر گلایه دارد.

این درحالی است که یحیی گل محمدی نیز کاملا در جریان شرایط و اتفاقات رخ داده قرار دارد و او نیز بابت این موضوع از برخی شاگردانش گله مند است. اما با توجه به تاکید درویش و هفته های حساس باقی مانده صلاح نمی بیند به شکل رسمی با این نفرات برخورد کند. از این رو باید دید درنهایت و در پایان فصل باشگاه و یحیی برای این چند نفر چه تصمیمی خواهند گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها