|

منچستریونایتد به این مرد ثروتمند فروخته می شود!

شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با مالک جدید شیاطین سرخ به اوج رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

بی‌بی‌سی در گزارشی به جزئیات برنامه برادران گلیزر برای تسریع در روند فروش باشگاه اشاره کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با اینکه در روزهای گذشته به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاران قطری بیشترین شانس را برای خرید این باشگاه دارند اما در گزارش بی‌بی‌سی ادعا شده که در حال حاضر احتمال فروش یونایتد به سِر جیم راتکلیف، دومین ثروتمند بریتانیا، بیشتر شده است.

1832542

برادران گلیزر از راتکلیف خواسته‌اند با حضور در دفتر این باشگاه جزئیات پیشنهاد خود را در اختیار آن‌ها قرار بدهد تا مذاکرات رو در رو در همین جلسه انجام شود.

اما دیگر رسانه‌های انگلیسی می‌گویند قطری‌ها که علاقه زیادی برای خرید یونایتد نشان داده‌اند به راحتی تسلیم نخواهند شد. نمایندگان شیخ جاسم که چندی پیش گفته بود نه به عنوان نماینده قطر بلکه به عنوان شخص حقیقی در مذاکره با مالکان یونایتد حضور خواهد داشت در تماسی با برادران گلیزر اطلاع داده که او هم قصد دارد فرصتی مشابه با رتکلیف به دست آورده و با پیشنهادی جدید در دفتر منچستریونایتد حاضر شود.

بی‌بی‌سی می‌گوید راتکلیف در پیشنهاد خود تنها خواهان خرید 69 درصد از سهام منچستریونایتد است ولی شیخ جاسم مالکیت 100 درصدی باشگاه را می‌خواهد. اگر ادعای تمایل برادران گلیزر به مذاکره با راتکلیف درست باشد به نظر می‌رسد گلیزرها همچنان خواهان رها کردن کامل باشگاه انگلیسی نیستند و ترجیح می‌دهند مقداری از سهام یونایتد را همچنان در اختیار داشته باشند.

1832543
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها