|

جریمه تن هاخ برای بازیکنان منچستر پس از باخت تاریخی مقابل لیورپول

سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از باخت سنگین تیمش برابر لیورپول، حسابی شاگردانش را جریمه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال منچستریونایتد یکشنبه شب یکی از تلخ‌ترین شب‌های تاریخ خود را تجربه کرد، شبی که در مهمترین بازی هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل لیورپول تن به شکست غیرمنتظره 7 بر صفر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این اتفاق در حالی رخ داد که شیاطین سرخ در چند وقت اخیر نتایج درخشانی از جمله قهرمانی در فینال جام اتحادیه انگلیس را کسب کرده بودند. آخرین باری که منچستریونایتد تن به چنین شکستی داده بود، باخت 7 بر صفر مقابل ولورهمپتون در سال 1931 بود. آنها پیش از این در سال 1895 میلادی با نتیجه 7 بر یک مغلوب لیورپول شده بودند.

طبق گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های انگلیسی؛ تن‌هاخ خشمگین پس از شکست تحقیرآمیز شاگردانش مقابل لیورپول به بازیکنانش گفته خوش‌شانس هستید که با اتوبوس تیم به منچستر بازمی‌گردید، نه با هواداران خارج از خانه‌مان! او همچنین به بازیکنانش هشدار داد که تکرار چنین شکستی منجر به تمرین اجباری آنها با تیم زیر 21 سال باشگاه خواهد شد و همچنین باید انتظار داشته باشند که جلسات بیشتری با رینیر کورز روانشناس ورزشی تیم داشته باشند تا به آنها کمک کند تا با این تحقیر مقابله کنند.

این اولین باری نیست که این سرمربی هلندی برخوردی اینچنینی با بازیکنانش داشته است. پس از باخت سنگین 4 بر صفر شیاطین سرخ در خانه برنتفورد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، تن‌هاخ بازیکنانش را در تمرین روز بعد از آن بازی مجبور کرد 14 کیلومتر بدوند، یعنی به همان مقداری که بازیکنان برنتفورد در زمین بیشتر از بازیکنانش دوندگی داشتند.

روی کین اسطوره باشگاه منچستریونایتد هم پس از این شکست ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی با لیورپول گفت: «اگر به‌عنوان یک بازیکن با چنین نتیجه‌ای شکست بخورید، باید مخفی شوید. اگر من جای بازیکنان منچستریونایتد بودم تا چند ماهی خودم را پنهان می‌کردم. این نتیجه شرم‌آور است. واقعاً شوکه شدم».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها