|

(عکس) پاریس باخت ناصر الخیفی از کوره در رفت!

نه کیلیان، نه مسی و نه نیمار مصدوم نتوانستند که ناصر الخلیفی و تیمش را از یک فاجعه دیگر نجات بدهند

لینک کوتاه کپی شد
1

به نظر می رسد که ناصر الخلیفی مدیر قطری پی اس جی نمی تواند خشم خود را از ناکامی های متوالی در قهرمانی در اروپا قایم کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پی اس جی در مقابل بایرن دو شکست را تجربه کرد و از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا برای دومین سال متوالی در این مرحله حذف شود. پاریسی ها سال گذشته نیز توسط رئال مادرید در همین مرحله حذف شده بودند و حالا به جز  لیگ فرانسه هیچ انگیزه دیگری در ادامه فصل ندارند، جامی که با توجه به هزینه های مالی سنگین پی اس جی ناکافی به نظر می رسد.

در حقیقت الخلیفی در تابستان گذشته حاضر شد برای حفظ امباپه به این بازیکن سالی 130 میلیون یورو دستمزد بدهد و رکورد تاریخ فوتبال را بشکند اما نه کیلیان، نه مسی و نه نیمار مصدوم نتوانستند که او و تیمش را از یک فاجعه دیگر نجات بدهند و او همچنان در حسرت قهرمانی در اروپا به سر می برد 

اخراج کریستف گالتیه قطعی به نظر می رسد اما حقیقت این است که فاجعه فصل پی اس جی بیش از هر شخص دیگری الخلیفی را تحت فشار قرار می دهد. قطعا این ناکامی قربانیان دیگری را در پاریس به جای خواهد گذاشت. 

شب گذشته و پس از بازی پی اس جی و بایرن مونیخ، تصویری از الخلیفی ثبت شد که با چهره ای خشمگین به دوربین برنامه تلویزیونی اسپانیایی "ال چیرینگیتو" نگاه می کند. این برنامه تلویزیونی به باشگاه رئال مادرید نزدیک است و در سالهای اخیر اخبار پیوستن امباپه به رئال مادرید را با هیجان زیادی پوشش داده است و به نظر می رسد که به همین خاطر الخلیفی از آنها خوشش نمی آید و با خشم به دوربین آنها می نگرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی