|

مانوئل نویر بایرن مونیخ را به هم ریخت!

همه از دوستی تاپالوویچ و مانوئل نویر باخبرند و می‌دانستند که اخراج شدن او به مذاق کاپیتان خوش نخواهد آمد.

لینک کوتاه کپی شد

مصاحبه اخیر و جنجالی این دروازه بان 36 ساله در این‌باره و آن هم در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل بایرن مونیخ، بسیار حاشیه ساز شده و نارضایتی مدیران بایرن مونیخ را در بر داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته فلوریان پلتنبرگ از اسکای، سران بایرن مونیخ از مانوئل نویر ناراحت و ناامید شده‌اند. مذاکرات بین دو طرف در داخل باشگاه به زودی انجام خواهد شد. هنوز مجازات شدن یا نشدن نویر قطعی نیست اما قرارداد او به هیچ عنوان فسخ نخواهد شد. مدیران باشگاه نمی‌خواهند فضا را ملتهب کنند و در عین حال قصد دارند پشت یولیان ناگلزمان بایستند. از سمت دیگر، نویر نیز دنبال درگیری با باشگاه یا تحریک آن نبود بلکه تنها می‌خواست ناامیدی خود را از اخراج تونی تاپالوویچ مربی گلر‌های باشگاه نشان دهد. اینکه پشت سر و در نبودش تصمیم گرفتند تا تاپالوویچ را اخراج کنند، کاپیتان را آزار می‌دهد. زیرا او در چنین شرایطی نمی‌توانست هیچ استدلالی برای دفاع از این مربی و دوست صمیمی خود ارائه دهد.

  • بیش‌تر بخوانید:  رئیس باشگاه بایرن مونیخ: فسخ قرارداد نویر مانند رونالدو؟ ما چنین باشگاهی نیستیم

تیره و تار شدن رابطه مانوئل نویر و یولیان ناگلزمان

رابطه بین نویر و ناگلزمان از مدت‌ها قبلا تیره و تار شده است. برای هفته‌ها و ماه‌ها رابطه خوبی بین این دو وجود نداشته است. نویر به عنوان کاپیتان دوست دارد اولین رابط بین مربی و تیم و اولین نفر برای صحبت درباره موضوعات مختلف باشد اما ناگلزمان ترجیح می‌دهد در این مواقع با یوسوا کیمیش صحبت کند. این موضوع در رختکن نیز بسیار مورد بحث قرار گرفته که ناگلزمان کیمیش را به نویر ترجیح می‌دهد و این موضوع این گلر 36 ساله را آزار می‌دهد که وقتی مشکلی پیش می‌آید، ناگلزمان اول از همه با کیمیش صحبت می‌کند. همچنین درباره این موضوع، نویر نمی‌تواند انتظار حمایت مدیران بایرن از جمله هاینر، حمیدزیچ و کان را داشته باشد زیرا آن‌ها همواره پشتیبان یولیان ناگلزمان بوده‌اند.

مانوئل نویر باید به طور علنی اعتراف کند که اشتباه کرده است

موقعیت و جایگاه نویر در باشگاه پس از مصاحبه‌ای که انجام داده بد‌تر شده است اما او هنوز حمایت بخش بزرگی از رختکن را پشت سر خود دارد. نویر در مصاحبه خود گفته بود که این اتفاق شبیه بایرن نیست و بسیاری از بازیکنان فکر می‌کنند اخراج تاپالوویچ، تصمیم خوبی نبوده است. بازیکنانی وجود دارند که اعتقاد دارند باشگاه به شعار «میا سن میا» پایبند نبوده و احساس «خانواده بودن»  در تیم از بین رفته است. در حال حاضر جو بسیار منفی در رختکن بایرن مونیخ حکمفرما وجود دارد. تنها راه حل موجود این است که نویر باید به طور عمومی و علنی از موضع خود عقب نشینی کند. اگر نویر بخواهد دوباره به عنوان کاپیتان برای بایرن بازی کند، باید چنین کاری انجام دهد زیرا مصاحبه او به عنوان یک توهین به باشگاه در نظر گرفته می‌شود. نویر باید اعتراف کند که اشتباه کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی